Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

După primele trei ore de la startul campaniei de Black Friday, clienții eMAG au plasat comenzi pentru 1 milion de produse, cu 40% mai mult decât anul trecut. Valoare comenzilor plasate în primele 3 ore de la startul evenimentului depășește 340 milioane  de lei.

În medie, fiecare client comandă de 1.200 de lei la eMAG și pune în coș 3,7 produse, un număr aproape dublu comparativ cu anul trecut. Clienții Genius au avut, în medie, 9 produse pe comandă și beneficiază de transport gratuit la easybox și prin curierat. Ei au economisit până acum 2,7 milioane de lei din costul de livrare. Printre cele mai populare categorii sunt produsele pentru casă și îngrijirea casei, electronicele și produsele pentru îngrijire personală. În premieră de Black Friday, a fost vândută online prima casă din România în ansamblul rezidențial Liziera de Lac, la 15 minute de metrou Anghel Saligny – o casă P+1 de 81,5m² utili cu trei camere decomandate.

Spre deosebire de anul trecut, acum clienții comandă din toate categoriile, foarte multe produse pentru casă, televizoare, mașini de spălat și frigidere, dar și haine și cadouri pentru sărbătorile de iarnă. În primele trei ore, clienții au adăugat în coș peste 1 milion de produse din toate categoriile de produse, iar interesul continuă să rămână ridicat. Clienții Genius au pus în coș, în medie, 9 produse din categorii diferite și vor beneficia de transport gratuit”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Anul acesta clienții au optat preponderent pentru livrarea la easybox și peste 60% dintre cei care au opțiunea disponibilă au ales această modalitate de a primi cumpărăturile. Aproape 60% dintre comenzi au fost plătite cu cardul și peste 80% din vizite au fost realizate de pe dispozitive mobile.

Recorduri la start de Black Friday la eMAG

Produse speciale vândute:

Topul localităților din care românii au comandat cel mai mult

Treizeci de zile! Atât a mai rămas până la evenimentul mult așteptat, campania de Black Friday anunțată de eMAG, care anul acesta va avea loc pe 13 noiembrie.

Este cea de-a zece ediție al celui mai mai așteptat eveniment de shopping al anului. Interesul pentru campania de reduceri lansată de eMAG a crescut de la an la an. Încă de la prima ediție, Black Friday a atras clienți noi care comandă online pentru prima oară datorită prețurilor bune și gamei variate de produse accesibile de oriunde. Anul trecut, 90% dintre români auziseră despre Black Friday, iar mai mult de 53% dintre aceștia își propuseseră să cumpere cel puțin un produs la ofertă, potrivit Kantar România.

Anul acesta, eMAG a anunțat o nouă investiție în cel de-al centru logistic propriu, depozitul urmând să aibă un grad de automatizare foarte mare. Tot anul acesta, compania a lansat serviciul Genius, cu ajutorul căruia membrii pot face cumpărături nelimitate cu livrare rapidă și gratuită. Orice comandă plasată de luni până vineri este livrată a doua zi. În plus, în București, pentru comenzi plasate până la miezul nopții, livrarea se face a doua zi, 7 zile din 7, inclusiv duminica. Transportul este oferit gratuit pentru comenzile Genius care au ca punct de ridicare lockerele easybox sau showroom, iar pentru homedelivery valoarea acestora trebuie să fie mai mare de 100 de lei. Serviciul Genius este disponibil prin abonament lunar în valoare de 8,25 lei/lună, plătibil anual.