Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Pentru a treia oară consecutiv, principalul operator de transport public din capitala Spaniei, EMT Madrid, a plasat o comandă pentru autrobuze electrice BYD. Cele 20 de vehicule, de 12 m lungime, vor duce astfel flota totală BYD a EMT Madrid la 65 de unităţi. Comanda repetată subliniază încrederea EMT Madrid în brandul chinezesc, după ce autobuzele existente ale companiei au dovedit faptul că sunt o soluție de e-mobilitate fiabilă și eficientă.

„De câțiva ani, EMT a urmărit o strategie clară de electrificare. Această ultimă achiziție ne permite să operăm un total de 179 de autobuze electrice, care reprezintă 8,6% din întreaga flotă. EMT se angajează să urmărească implementarea tehnologiei autobuzelor electrice și acum operăm 11 rute de autobuze electrice în orașul Madrid”, declarat Carlos Sierra, directorul serviciilor de transport al EMT.

Cele 20 de autobuze BYD au o configuraţie interioară optimizată, pentru a permite creşterea capacităţii de transport, dar şi implementarea noii tehnologii MirrorEye, care înlocuiește oglinzile retrovizoare exterioare ale vehiculului  şi îmbunătățește siguranța, prin lărgirea câmpului vizual al șoferului. Vehiculele vor fi produse la fabrica din Komárom, Ungaria, a constructorului chinez.

Flotele anterioare livrate de BYD, care totalizează 45 de autobuze BYD, au finalizat din mai 2020 peste 600.000 km, reducând emisiile de CO2 cu 585 t.

BYD a livrat o flotă de 30 de autobuze electrice, de 12 m lungime, către compania de transport public EMT Madrid. Aceasta este cea mai mare flotă livrată până acum de producătorul chinez în Spania, după ce tot EMT a mai recepţionat 15 autobuze electrice BYD în mai 2020.

De la intrarea în exploatare, cele 15 BYD eBus au parcurs deja peste 300.000 km, contribuind la reducerea emisiilor de dioxid de carbon cu aproximativ 300.000 kg.

EMT Madrid deţine o flotă de 2.000 de vehicule, care rulează pe 218 route din oraş şi din zona metropolitană. Noile autobuze electrice BYD vor înlocui o parte dintre cele mai vechi maşini diesel din parcul EMT. Operatorul spaniol şi-a propus ca până în 2023 să renunţe complet la autobuzele cu propulsie pe combustibil fosil.