Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Schmitz Cargobull și-a extins depozitul central de piese de schimb de la Altenberge, pentru a asigura o disponibilitate mai mare a acestora pentru clienți și partenerii de service. Decizia a fost luată deoarece vânzarea sa de piese de schimb a crescut mult în ultimii ani în Europa, iar pentru livrarea rapidă și în cele mai bune condiții a celor peste 80.000 de componente disponibile este nevoie de extinderea continuă a gamei de servicii.

Odată cu noul spațiu care are opt culoare înguste și înălțime variabilă a rafturilor, de până la 14 m – ce optimizează utilizarea depozitului – a fost creat mai mult loc pentru piese de schimb suplimentare, adică 3.300 de spații pentru paleți, containere automotive, europaleți și semipaleți, inclusiv pentru componente dedicate semiremorcilor Berger.

Reprezentanții Schmitz explică faptul că, spre deosebire de dealerii independenți, compania oferă un avantaj important, o locație unică de unde se pot cumpăra piese pornind de la numărul de șasiu din portalul EPOS, ceea ce permite reparații rapide și o disponibilitate mai mare a semiremorcilor. Iar pe viitor sunt planificate noi măsuri care să crească și să optimizeze capacitatea de stocare.

În prezent Schmitz are 29 de centre de distribuție în întreaga Europă, care furnizează piese de schimb 24/7. Iar depozitul central din Altenberge este folosit ca centru de distribuție pentru Germania și Austria și tot de aici sunt aprovizionate de câteva ori pe zi centrele de distribuție internaționale sau li se fac livrări directe partenerilor de service.

Din ianuarie 2023, Schmitz se bazează pe procese 100% digitale în depozitul central, de la livrare până la încărcare, deci angajații lucrează cu scanere back-of-hand și cu tablete industriale, ceea ce permite procese eficiente și sigure.

Tot în același scop este folosit portalul de piese de schimb EPOS (Electronic Parts Documentation and Ordering System), o bază de date bogată, care oferă acces la toate piesele de schimb Schmitz Cargobull sau ale altor producători de marcă. Toate componentele comune, șasiul și piesele de uzură sunt disponibile în depozitul central și în cele 29 de centre de distribuție din Europa, iar EPOS conține peste 1,4 milioane de vehicule documentate. Prin introducerea numărului șasiului, partenerul de service poate identifica ușor piesele de schimb necesare și le poate comanda prin intermediul magazinului online, indiferent de programul de lucru sau de disponibilitatea call centre-ului.