Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Pana acum, peretele izoterm (despartitor) genera constrangeri fizice semnificative, pe de o parte din lipsa de ergonomie, iar pe de alta din cauza greutatii mari. Aceste caracteristici se inrautatesc in timp din cauza imbatranirii structurilor si deformarii cauzate de socuri, iar comisiile SSM si autoritatile solicita solutii de ani de zile.
 

Lamberet, cu materiale noi precum policarbonat si foi de polistiren extrudat, plus o tehnologie inovatoare de ghidare si asistenta la ridicare, ofera, cu noul perete izoterm Ergowall, o alternativa fiabila. Astfel, cu noile instructiuni de ghidare si a asistentei optimizate de ridicare si plasare, spatiul preluat pe plafon in pozitia de „odihna“ a fost redus cu jumatate, marind inaltimea disponibila si reducand riscul de a se infunda in timpul incarcarii.
Designul simplu al peretilor etansi permite o adaptare usoara la toate tipurile de marci de caroserii. De asemenea, industrializarea de top ii permite companiei Lamberet sa ofere aceasta solutie fara costuri suplimentare, comparativ cu peretii despartitori standard.
Ergowall a fost proiectat pentru o utilizare simpla, intuitiva. Toate manerele au fost create si pozitionate astfel incat utilizatorul sa ramana in pozitii sigure, ergonomice, indiferent de inaltime. Sistemul se blocheaza automat in pozitiile "de lucru" si "odihna", fara a cere utilizatorului sa faca nimic.
Suprafetele expuse, sigure pentru alimente, sunt ranforsate impotriva impactului cu  stivuitoarele si a frecarii cu marfurile transportate. Riscul de coroziune de pe partile metalice a fost eliminat prin utilizarea pieselor din otel inoxidabil si aluminiu.
Primele livrari de serie, ca standard, vor avea loc in septembrie 2018. Noul perete etans este testat deja cu succes pe vehiculele de pre-serie, incepand cu noiembrie 2017.