Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Noul model Espace își va face debutul în această primăvară, oferind un spațiu mai mare față de predecesorul său având dimensiuni interioare mai compacte.

După ce a oficializat numele „Espace”, Renault, lider în domeniul mobilității electrice în Europa, a dezvăluit silueta viitorului său SUV cu 5 și 7 locuri. Imaginile sugerează un joc între lumină și întuneric, ceea ce indică un design exterior al noului Renault Espace și lungimea totală a acestuia.

Noul Espace are un design atletic, cu o siluetă frontală pronunțată. În vedere laterală, suprafața vitrată se întinde cât mai mult posibil spre partea din spate, contribuind la aspectul zvelt și la eleganța vehiculului. Spatele este subtil îmbunătățit de un spoiler aflat în partea din spate a vehiculului.

În pas cu vremurile, cea de-a șasea generație Espace prezintă proporții potrivite pentru a răspunde mai bine cerințelor actuale în schimbare. Mai compact cu 14 cm, oferă o lungime interioară de 2,48 m până la al treilea rând, puțin mai mult decât la generația actuală. Nu există nicio îndoială că noul Espace păstrează genetica de succes cu a predecesorilor săi, care l-a făcut atât de puternic, găzduind confortabil un număr de până la 7 pasageri în călătoriile lungi.

Producătorul francez, Renault a dezvăluit primele noutăți despre noul SUV Renault Espace, disponibil în versiuni cu 5 și 7 locuri.

În luna noiembrie a acestui an, Renault va sărbători oficial 40 de ani de la primul concept al modelului Espace prezentat în 1983, vehicul care a debutat pe piață un an mai târziu în 1984. De atunci, mașina a devenit unul dintre vehiculele preferate pe scară largă în Franța, precum și unul dintre cele mai populare SUV-uri din întreaga lume.

Cea de-a șasea generație a acestui vehicul va debuta oficial în această primăvară, potrivit unui nou comunicat de presă emis de Renault.

Noul SUV Renault se va numi Espace și va fi construit pe platforma CMF-CD, fiind o mașină concepută pentru călătorii lungi. Fiecare generație de Espace a evoluat pentru a satisface în mod eficient așteptările clienților și pentru a se poziționa ca o mașină a timpului său.