Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Eurospeed, dealer de camioane Tatra, Iveco, Astra si a semiremorcilor Magyar si Wielton estimeaza o crestere a afacerilor de vanzari si after-sales de peste 18% in primul semestru al anului, comparativ cu perioada similara a anului trecut. Potrivit lui Razvan Ursu, director executiv, cele mai multe cereri pe autotractoare vin de pe segmentul de distributie internationala si locala, in timp ce pentru autobasculante, ponderea cea mai mare o reprezinta segmentul forestier.
 

„Am vandut sase autobasculante Tatra in judetul Suceava, majoritatea pentru aplicatii forestiere, iar un procent scazut pe segmentul de constructii. In judetul Suceava, dar si in judetele adiacente cererea este preponderent pe segmentul forestier, partea de constructii fiind mai mult dezvoltata in Cluj si Bucuresti, de unde am mai primit cereri“, a declarat Razvan Ursu, director executiv Eurospeed, in cadrul evenimentului de prezentare al unei autobasculante Tatra 8×8, cu bena VS-Mont basculabila pe trei parti.
In ceea ce priveste partea de vanzari, oficialul estimeaza un 2018 mai productiv decat 2017, cel putin in prima parte, acolo unde a estimat o crestere a vanzarilor de peste 16%. „Cele mai multe cereri vin pentru segmentul de distributie, atat locala, cat si internationala. Pe international, adica autotractor, avem 34 de unitati vandute si inca o comanda pentru 25 de unitati care se vor livra in iunie (DAF si Iveco, cat si semiremorci), in timp ce pe plan local avem 33 de camionete deja vandute. “Pe segmentul after sales, gradul de ocupare al service-urilor Eurospeed este de circa 80-90%, compania fiind specializata pe reparatii pentru autovehicule Iveco, DAF, Tatra, Astra si semiremorci de transport marfuri generale, cat si cisterne specializate Magyar.

Vineri, 8 iunie, Eurospeed, dealer Tatra in Romania, a organizat impreuna cu producatorul ceh o demonstratie in prezenta a circa 30 de clienti din domeniul constructiilor. Protagonistul a fost o autobasculanta Tatra 8×8 cu bena basculabila VS-Mont pe trei parti, care a reusit sa urce cateva pante dintre care una de 35 de grade, fara prea multe emotii, desi pamantul a fost destul de moale dupa mai multe ore de ploaie.
 

Testul a avut loc in cariera Calcarul din Fundu Moldovei, judetul Suceava (la circa 40 km de Vatra Dornei).
Mai multe informatii despre eveniment si despre camioanele Tatra, singura marca din estul Europei care mai supravietuieste concurentei acerbe a marilor producatori globali de camioane, puteti citi in numarul de iulie al revistei Tranzit.