Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Comerțul electronic la nivel european a crescut anul trecut cu 13%, la 718 miliarde de euro, iar în 2022 este estimat un avans de 11%, la 797 miliarde de euro. În 2022, piața de e-commerce din România este așteptată să se consolideze și se apropie de valoarea de 7 miliarde de euro.

În contextul acestei consolidări, România a devenit pentru compania bulgară euShipments piața cu cea mai mare creștere din regiune.

„În 2021, am avut mai mult de 820.000 de expedieri efectuate, din care aproape 300.000 au fost doar în România. Intenționăm să dublăm, cel puțin, aceste cifre până la sfârșitul anului 2022. Regiunea noastră în general (România fiind pe primul loc) se extinde foarte rapid și suntem în pas cu tendințele și, desigur, oferim servicii de calitate”, declară Svetlozar Dimitrov, Managing Partner, euShipments.

Poziționarea geografică strategică a principalului depozit de fullfilment al companiei, din Ruse, permite companiei să aibă acces rapid la clienții din patru piețe, respectiv Bulgaria, România, Grecia și Ungaria. Pentru livrările în Bulgaria și România, timpul de livrare este sub 24 de ore, iar proximitatea față de clienți permite companiei să opereze la costuri mai reduse față de competitori.

euShipments oferă opțiunea de ramburs la livrare nu numai în regiune, ci și în 17 țări diferite din UE. Clienții companiei au acces la o interfață all-in-one și/sau integrare API care nu numai că generează AWB-uri, dar oferă și informații complete în timp real despre bunurile lor în depozit, informații de urmărire reală 24/7, indiferent de țara de destinație sau de metoda de livrare utilizată.

Integrarea API dezvoltată de euShipments oferă posibilitate comercianţilor online să îşi automatizeze şi să își optimizeze o serie de procese administrative şi operaţionale, precum şi să reducă riscul erorii umane. Datorită integrării API oferite de euShipments, fiecare eComerciant poate accesa portofoliul de servicii a peste 30 de companii de curierat din toata Europa şi pe plan mondial. Astfel, fiecare magazin electronic care folosește serviciile euShipments își poate livra coletele cu curierii last-mile în toată Europa.

Compania oferă, de asemenea, soluții de livrare și un sistem de automatizare pentru toți partenerii din marketplace-ul eMag, folosind doar curierii last-mile aprobați de eMag. Compania are integrări încorporate și pentru Shopify, WooCommerce, Opencart, Magento, MerchantPro și multe altele. Un alt avantaj îl reprezintă prețurile competitive pentru serviciile de fulfillment, care pornesc de la 0,45 EUR per comandă/colet.

euShipments, unul dintre cei mai experimentați furnizori și integratori de servicii de curierat și fulfillment din Estul Europei și liderul pieței de fulfillment din Bulgaria, își extinde prezența pe piața din România, ca parte a unei investiții strategice de câteva milioane de euro, ce vizează extinderea internațională pe mai multe piețe.

În acest an, compania estimează o creștere de peste 50% a numărului total de colete livrate, la peste 1,3 milioane. Pentru piața locală, euShipments țintește, în 2022, o creștere de peste 20% a volumului de colete livrate către și în România, la peste 400.000. De asemenea, compania își propune dublarea volumului de colete expediate de magazinele online în afara României, obiectivul fiind de aproximativ 200.000 de expediții în acest an.

„România a fost prima noastră piață internațională, iar în ultimii 10 ani, am deservit afaceri online  în toată lumea, inclusiv în China. Cu o experiență solidă pe plan global și cunoscând, în același timp, specificul pieței românești, suntem în măsură să ajutăm mai multe companii din România să se extindă și să ajungă la mai mulți clienți pe piețele externe”, spune Svetlozar Dimitrov, CEO EuShipments. „Oferim magazinelor online cea mai eficientă combinație de servicii de curierat și fulfillment și am devenit soluția preferată de livrare pentru sellerii online bulgari care livrează pe piețele externe. Vrem să facem același lucru și în România: să oferim servicii de logistică rapide, fiabile și competitive pentru transporturile internaționale către Europa Centrală și de Est cu opțiunea COD (Cash on Delivery – ramburs), dar și pentru piețele de comerț electronic premium precum Germania, Franța, Spania, Italia, Belgia etc”.

În prezent, euShipments are peste 500 de clienți din rândul magazinelor online, în toate zonele în care activează și își propune ca, anul acesta, să sprijine cel puțin 50 de selleri din România să livreze internațional pe una sau mai multe piețe.

Magazinele online din România care folosesc soluțiile euShipments au acces, printr-un singur contract și printr-o singură integrare sau client panel, la întregul portofoliu de servicii oferite de peste 30 de companii de curierat, la 10 depozite de fulfillment (dintre care 2 depozite proprii euShipments în Bulgaria și 1 în Ungaria) în locații cheie din toată Europa și la sute de metode de livrare.

Magazinele online pot livra simultan cu mai multe companii de curierat, fără a negocia condițiile de operare și de preț și fără a semna contracte individuale cu furnizorii. Astfel, comercianții online pot trimite colete atât în România (livrare în 24 de ore), cât și în 30 de țări din Europa în cel mai scurt timp.

Sunt necesare doar un singur contract și o singură integrare API, iar magazinele online vor beneficia de:

„Cunoscând nevoile afacerilor online și, în special, nevoile de livrare pentru comenzile online, putem spune că în România vânzătorii online nu au multe opțiuni pentru livrări internaționale și nici nu au acces la furnizori de servicii logistice specializați doar în livrările de comerț electronic. Având în vedere experiența noastră și rețeaua independentă de livrare pe care o construim pentru furnizarea tuturor comenzilor online, putem sprijini afacerile online din România să se extindă pe plan internațional și să își crească prezența în afara țării”, mai spune Svetlozar Dimitrov.