Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

In vreme ce alti transportatori cauta sa isi extinda cat mai mult aria de lucru in Comunitate pentru a obtine volume acoperitoare, compania galateana EW Logistics Express, care beneficiaza de notorietatea si de contractele incheiate ca filiala a firmei-mama franceza RDV Transports, reuseste sa fie profitabila lucrand doar pe relatia Franta-Anglia si retur. Si asta pentru ca obtine preturi bune, in special pe nisa de transport express, dar si o reducere a cheltuielilor prin inchirierea masinilor in conditii avantajoase din Franta si Belgia. In acest mod, reuseste sa isi recompenseze si sa isi pastreze soferii, chiar daca, la fel ca celelalte companii de pe piata, se confrunta cu o limitare a parcului din pricina lipsei acestora.
 

Parte a grupului francez RDV Transports, care ofera servicii de transport just-in-time intre continentul european si Anglia, EW Logistics Express s-a infiintat in 2013, la Galati, cu actionariat strain: 80% RDV Transports si 20% o societate din Anglia. Activitatea a demarat cu sase camioane, iar acum parcul auto este format din 70 de unitati proprii, plus inca 20 de autotractoare ale subcontractorilor. „Cresterea a fost mare de la an la an pentru ca au aparut clienti noi, dar si clientii traditionali ai grupului, precum ArcelorMittal, Geodis sau Gefco, s-au dezvoltat. In cazul in care volumul depaseste capacitatea de transport, comenzile sunt date mai departe pe piata, fara insa ca acestea sa reprezinte mai mult de 1% din total“, puncteaza Valerica Badiu, managerul de transport al companiei.