Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

În vederea obținerii sustenabilității în operațiunile sale de transport pe distanțe lungi, Grupul Hegelmann a plasat o comandă pentru 150 de tractoare IVECO S-WAY LNG și 10 tractoare IVECO S-WAY CNG. Aceste camioane vor extinde flota sa ecologică, care operează deja 20 de camioane IVECO alimentate cu LNG, permițând companiei să obțină reduceri semnificative ale emisiilor de CO2 în ultimii ani.

Această performanță durabilă a determinat Grupul Hegelmann să investească din nou în tehnologia avansată LNG /CNG a liderului pieței europene. De fapt, o funcționare practic neutră din punct de vedere al emisiilor de CO2 este deja posibilă astăzi cu IVECO S-WAY LNG/CNG atunci când funcționează cu biometan.

John Venstra, IVECO Head of Key Accounts, a declarat: „Grupul Hegelmann a experimentat direct în cadrul operațiunilor sale modul în care camioanele IVECO S-WAY LNG oferă o soluție viabilă pentru un transport sustenabil – atât de mult încât, după cele 20 de unități inițiale, și-au extins semnificativ flota alimentată cu gaz natural cu această nouă comandă. Suntem mândri să susținem eforturile lor de decarbonizare a transporturilor – un angajament pe care noi, cei de la IVECO, îl împărtășim și care ne-a determinat să fim pionieri în tehnologia gazelor naturale de peste 25 de ani.”

Vehiculele IVECO S-WAY LNG/CNG comandate sunt tractoare standard 4×2, dotate cu o cabină Active Space cu o linie înaltă a acoperișului. Acestea sunt propulsate de un motor pe gaz natural Cursor 13 de 460 CP, care respectă standardele de emisii Euro VI Step E. Autocamioanele LNG sunt echipate cu 2 rezervoare de LNG de 540 de litri, montate pe fiecare parte a vehiculului, oferind o capacitate totală de cel puțin 390 kg de Bio-LNG lichid, pentru o autonomie de până la 1.600 km, în funcție de scenariul de utilizare.

Camioanele CNG dispun de 4 rezervoare de gaz, fiecare cu un volum de umplere gravimetrică de 160 kg, montate pe partea stângă și pe partea dreaptă, permițând o autonomie de până la 670 km. Prin utilizarea biometanului, acest lucru permite grupului Hegelmann nu numai să își reducă semnificativ emisiile de dioxid de azot și funingine, ci și emisiile de CO2 cu până la 95% față de un camion diesel – și poate chiar să obțină o amprentă de carbon negativă atunci când biometanul este generat din deșeuri animale.

Pe lângă consumul redus, Grupul Hegelmann a fost impresionat de zgomotul redus al motorului cu gaz natural de pe vehiculele IVECO S-WAY LNG/CNG. Motorul pe gaz natural este cu până la 50 % mai silențios decât unitățile diesel comparabile, ceea ce îl face ideal pentru utilizarea în zonele cu trafic restricționat și pentru livrări pe timp de noapte. Un alt avantaj este faptul că aceste vehicule IVECO alimentate cu gaz pot funcționa și în „zone ecologice” – de exemplu, ele nu sunt supuse interdicției de circulație pe timp de noapte pentru camioane pe autostrada Inn Valley (A12).

Echipamente personalizate ale Grupului Hegelmann

Conform solicitării Grupului Hegelmann, noile tractoare IVECO S-WAY LNG IVECO sunt echipate cu o varietate de opțiuni personalizate menite să simplifice viața de zi cu zi a șoferilor. Izolarea acoperișului cabinei, un sistem de aer condiționat complet automat și un sistem de încălzire auxiliară, scaunele de lux ale șoferului cu suport lombar și funcție de încălzire pe 3 niveluri asigură un mediu plăcut în interiorul cabinei. Un frigider premium cu compartiment de congelare, inclusiv o cutie de depozitare izolată termic, precum și 2 porturi USB suplimentare și o priză de alimentare de 230 V fac interiorul și mai funcțional.

Un parasolar pe geamurile laterale, un radio DAB+, compartimente mari pentru bagaje și un pat larg și confortabil dintr-o singură bucată contribuie la un confort excelent în cabină. Echipamentul personalizat include, de asemenea, un sistem de monitorizare a presiunii în pneuri, un afișaj al sarcinii pe osie, faruri cu LED-uri și multe altele.

Andreas Schmidt, CSO Hegelmann Group/CEO Hegelmann Germania a declarat: „În situația actuală de explozie a prețurilor LNG, decizia nu a fost ușoară, dar am decis în mod conștient să oferim transporturi durabile pe termen lung.”