FAN Delivery, platformă online de personal shopping cu livrare rapidă, lansată anul trecut de liderul pieței locale de curierat, FAN Courier, accelerează extinderea la nivel național și este operațională, începând de luna aceasta în municipiul Timișoara, al treilea mare oraș, după București și Cluj-Napoca. Prin intermediul aplicației FAN Delivery, clienții pot achiziționa o gamă variată de produse, care vor fi livrate într-un interval de maximum 90 de minute, cu o taxă de transport de 1 leu în prima lună de la lansare.
Locuitorii orașului Timișoara dar și cei din localitățile limitrofe- Giarmata-Vii, Dumbrăvița, Ghiroda, Chișoda, Giroc, Moșnița Nouă și Moșnița Veche – au la dispoziție serviciile FAN Delivery, platformă de personal shopping prin intermediul căreia își pot achiziționa produse dintre cele mai diverse, cu livrare la domiciliu în cel mai scurt timp.
Compania continuă și la Timișoara parteneriatul strategic cu lanțul de magazine Auchan, încheiat la lansare și valabil în toate orașele în care platforma se extinde. Astfel, clienții FAN Delivery pot comanda produse din orice hipermarket Auchan din Timișoara, iar acestea le vor fi livrate acasă.
De asemenea, între vendorii disponibili pe platformă se numără distribuitorul de parfumuri și produse cosmetice My Geisha și magazinul de articole pentru casă English Home.
Produsele comandate în oricare dintre magazinele înrolate pe platformă vor fi livrate în 90 de minute, iar taxa de livrare va fi de 1 leu, în perioada aprilie-mai.
„Conform strategiei de dezvoltare, anul acesta punem în aplicare un plan accelerat de expansiune, astfel încât, în decembrie 2022, să fim prezenți în 10 orașe reprezentative ale țării. Rezultatele obținute în București ne-au motivat să ne extindem rapid, astfel că lansarea în Timișoara vine la doar câteva săptămâni după Cluj-Napoca. Piața indică o nevoie încă nesatisfăcută de astfel de platforme cu livrare rapidă în orașele României, de aceea vrem să ajungem la cât mai mulți clienți, în cât mai multe zone din țară. FAN Delivery este exact serviciul de care au nevoie oamenii ocupați, care au foarte puțin timp liber, pe care ar prefera să-l petreacă cu familia și nu la cumpărături. Noi îi ajutăm să-și optimizeze timpul, oferind clienților noștri posibilitatea de a achiziționa, prin intermediul aplicației, o gamă largă de produse, de la hipermarket, cosmetice și electronice, flori, cărți sau cadouri. Menținem și la Timișoara parteneriatul cu lanțul Auchan, astfel încât clienții noștri să-și poată achiziționa produsele preferate din magazinele pe care retailerul le are în oraș”, a declarat Dragoș Arnăutu, CEO FAN Delivery.
Pentru a deveni vendor în aplicație, o companie trebuie să acceseze secțiunea ”Înrolare vendor”, pe aceeași platformă.
Lansată în București, la finalul anului trecut, aplicația mobilă FAN Delivery și platforma online www.fandelivery.ro a performat atât în ceea ce privește oferta de produse înscrisă prin intermediul vendorilor, dar și în privința cererii de la consumatorii finali. După primele două luni de la lansarea în București, în aplicația FAN Delivery erau înrolați 28 de vendori, urmând ca încă cel puțin 20 să intre pe platformă în curând.
Platforma de personal shopping își propune ca, în primele 12 luni de activitate, să depășească 10 milioane de lei și o medie zilnică de 700 de comenzi.
FAN Courier, liderul pieței locale de curierat, lansează serviciul FAN Delivery, platformă online de personal shopping cu livrare rapidă, independentă de business-ul de curierat, destinată clienților care doresc ca produsele cumpărate online să le fie livrate într-un interval de 45-60 de minute.
Prin intermediul platformei, clienții au accces la o gamă diversificată de produse – de la cosmetice la produse farmaceutice, flori, papetărie, cărți sau produse de supermarket. Auchan este primul mare retailer din România care se alătură platformei FAN Delivery, alături de alți peste 30 de furnizori de produse care s-au înrolat deja. Până la finalul anului, toate comenzile vor beneficia de transport cu cost unic: 1 RON. Potrivit lui Adrian Mihai, președintele Consiliului de Administrație al FAN Delivery, unul dintre fondatorii companiei, platforma de livrări rapide este independentă de business-ul de curierat.
Platforma FAN Delivery este funcțională din această lună și va fi dezvoltată în mai multe etape. Pentru început, opțiunea de livrare va fi valabilă doar în București, livratorii vor fi disponibili la orice oră (în funcție de programul magazinelor – n.n.), iar livrarea se va efectua în maximum 60 de minute de la momentul finalizării comenzii. În cea de-a doua etapă, compania își propune să se extindă în mediul urban relevant din România, în 2022 obiectivul fiind să acopere primele 10 orașe mari din țară.
„Oferim un serviciu rapid, perfect pliat pe nevoia punctuală a clientului, iar până în prezent, în aplicație s-au înscris peste 30 de vendori din categoriile Supermarket, Local & Sănătos – categorie în care intră produse bio sau din piețe – Florărie, Beauty & Care, Party Shop, Delicatese, Books & Gifts și Electronice. Mai exact, orice magazin ne poate deveni partener, accesând secțiunea ”Înrolare vendor” direct în website. Odată cu lansarea platformei, anunțăm și parteneriatul cu Auchan România. Pe măsură ce ne vom extinde în țară, colaborarea cu Auchan se va aplica în fiecare oraș în care compania deține magazine”, a declarat Dragoș Arnăutu, CEO FAN Delivery.
„Ne bucurăm să fim alături de partenerul nostru FAN Courier încă de la lansarea noului proiect, listarea în FAN Delivery reprezentând o extensie a serviciilor noastre de livrare express în completarea opțiunilor deja oferite de noi clienților. Prin FAN Delivery, Auchan România pune la dispoziția utilizatorilor platformei peste 7.000 de articole din hipermarketurile noastre, de la gusturi tradițional românești la branduri consacrate, de la produse proaspete (inclusiv brutărie, patiserie) la legume, fructe sau produse nealimentare”, a precizat Laurențiu Furtună, Director E-commerce & Digital, Auchan Retail România.
Platforma de personal shopping își propune ca, în primele 12 luni de activitate, să depășească 10 milioane de lei și o medie zilnică de 350 de comenzi.
Începând cu trimestrul al doilea din 2022, FAN Delivery țintește extinderea în cele mai mari cinci orașe din țară, iar până la finalul anului viitor își propune să fie prezentă în 10 orașe.
Cum funcționează FAN Delivery
Echipa de start a FAN Delivery numără peste 50 de livratori care își vor desfășura activitatea într-o variantă hibrid, beneficiind și de ajutorul curierilor FAN, atunci când va fi necesar. Pentru livrare, FAN Delivery va folosi o flotă care include parțial vehicule FAN Courier, dar și vehicule de la subcontractori. Livratorii FAN Delivery se vor deplasa cu biciclete, scutere și autovehicule.
FAN Delivery este o platformă accesibilă tuturor companiilor, mari și mici, care oferă produse și servicii incluse în categoriile listate: Supermarket, Local & Sănătos, Florărie, Beauty & Care, Party Shop, Delicatese, Books & Gifts și Electronice. În lista serviciilor nu va fi inclus serviciul de livrare produse preparate gătite – mâncare, patiserie sau cofetărie.
Pentru a deveni vendor în aplicație, o companie trebuie să acceseze secțiunea ”Înrolare vendor” pe platforma www.fandelivery.ro.
Clienții interesați să folosească serviciile FAN Delivery pot vedea lista vendorilor și, implicit, a produselor ce pot fi livrate rapid după înregistrarea pe platformă sau din aplicația mobilă. FAN Delivery este o platformă care acceptă plata online a serviciilor.
Persoanele care doresc să colaboreze cu compania din poziția de livratori se pot înrola, de asemenea, direct din platformă, înregistrându-se în secțiunea ”Înrolare livrator”.
02.10.2020
Ultimul număr: Martie 2025
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit