Brandul de fashion Marc O’Polo, prezent în peste 2.000 de puncte de vânzare din 37 de ţări, deschide al patrulea magazin mono-brand din România în cadrul centrului comercial AFI Palace Cotroceni din Bucureşti, tranzacţie intermediată de compania de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.
Compania este prezentă în România prin magazine mono-brand situate în Bucureşti Mall, Fashion House Militari şi Iulius Mall Cluj-Napoca. Magazinul din AFI Palace Cotroceni, care urmează a fi deschis pe 10 decembrie, va fi cel mai mare din reţea (235 metri pătraţi).
„Brand-ul MARC O’POLO era cunoscut în România în special prin prezența în magazinele Peek & Cloppenburg. De la deschiderea primului magazin mono-brand pe piața locală în 2019, recepționat foarte bine de public, am căutat o locație reprezentativă pentru a putea exprima și mai mult din identitatea și produsele brand-ului. Noul magazin din cadrul AFI Palace Cotroceni va implementa ultimul concept al brand-ului, o gamă extinsă de produse și o experiență îmbunătățită de shopping.” – Bogdan Marcu, Partener Retail Agency Cushman & Wakefield Echinox.
Având sediul central în Stephanskirchen, în zona Munchen, Germania, MARC O’POLO are circa 1.800 de angajaţi şi a realizat în anul fiscal 2019-2020 o cifră de afaceri de 430 de milioane de euro. Brandul este prezent atât pe pieţele vestice, cât şi în Europa Centrală şi de Est şi în China.
„În cadrul procesului nostru de expansiune internaţională, România este în prezent una dintre piețele noastre de interes. Pentru produsele noastre premium căutăm magazine premium în locații de top, iar Cushman & Wakefield Echinox ne este alături şi un partener ideal pentru a ne sprijini în acest proces.” – Maximilian Böck, Chief Retail Officer/Co-CEO MARC O’POLO AG.
Foto: wall-street.ro
Brandul italian de produse cosmetice PUPA, prezent în România din 2015 printr-o reţea de şase magazine situate în patru oraşe, deschide trei magazine noi în cadrul centrelor comerciale AFI Palace Cotroceni din Bucureşti, AFI Palace Ploieşti şi AFI Palace Braşov, ca urmare a unui acord de închiriere intermediat de compania de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.
Deschiderea celor trei noi magazine a fost programată de-a lungul lunii noiembrie, unitatea din AFI Palace Cotroceni fiind deja operaţională.
„Deschiderea simultană a 3 magazine în această perioadă dificilă consemnează faptul că România rămâne în continuare atractivă și oferă oportunități bune de dezvoltare pe termen lung pentru retaileri”, a declarat Bogdan Marcu, Partener Retail Agency Cushman & Wakefield Echinox.
Prin cele trei magazine noi, PUPA îşi face intrarea în două oraşe noi din România, şi anume Braşov şi Ploieşti, acoperind totodata întreg portofoliul de retail al AFI Europe, format din cele trei centre comerciale cu o suprafaţă închiriabilă cumulată de aproximativ 180.000 metri pătraţi.
Pupa Milano este o marcă a grupului italian Micys, înfiinţată în 1975 şi prezentă în peste 70 de ţări, oferind o gamă diversificată de makeup, tratamente cosmetice intensive pentru faţă şi corp, parfumuri, articole pentru baie şi duş, truse de machiaj, etc., cu brevete exclusive pentru formulele sale si tehnologii inovatoare de utilizare a ingredientelor si materialelor.
02.10.2020
Ultimul număr: Iulie-August 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit