Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Ca parte a noii sale strategii de marcă, producătorul Renault a semnat două parteneriate principale, primul parteneriat major cu Federaţia Franceză de Rugby, iar al doilea cu Federația Franceză de Tenis de la Roland-Garros.

În perioada 16 mai-5 iunie, Renault va participa la cel mai prestigios eveniment sportiv din lume, ca partener Premium cu Roland-Garros, urmând ca ulterior să îi susțină pe o perioadă inițială de cinci ani. Renault și Federația Franceză de Tenis (FFT) împărtăşesc cu responsabilitate aceeaşi intenţie şi sunt de părere că mobilitatea durabilă este esenţială pentru ambele mărci.

Renault va pune la dispoziţia Open-ului francez o flotă de 100 de Megane E-Tech Electric, ca parte totală a parcului care va număra 160 de vehicule.

 „GIVE ME 5″, dedicat tinerelor generaţii

Un alt nou proiect lansat de Renault este „GIVE ME 5″ dedicat tinerelor generaţii. Prin semnarea acestui acord compania dorește să renoveze locurile de joacă din zonele suburbane cu ajutorul artiștilor locali. Primele două zone vor fi deschise în Franța, până la sfârșitul anului.

În cadrul turneului Roland-Garros, brandul iniţiază un „Let Challenge” prin care alocă o sumă de bani proiectului „GIVE ME 5″ în timpul meciului de tenis, de fiecare dată, când o minge servită loveşte cordonul fileului, înainte de a ateriza pe terenul de serviciu, în medie de peste 2.000 de ori. Mai mulţi copii şi adolescenţi, proveniţi din medii defavorizate vor fi invitaţi de Renault pentru o zi să participe la turneu.

În timpul turneului Roland-Garros, Renault va fi la dispoziţia vizitatorilor în interiorul complexului cu informaţii despre viitoarea gamă electrică şi electrificată a mărcii, unde vor avea expuse, în premieră, Noul Renault Austral, Renault Megane E-Tech Electric şi Renault 5 Protottype.

Pentru prima dată în istorie, sigla Renault va fi afişată pe plasele celor cinci terenuri principale (Philippe-Chatrier, Suzanne-Lenglen, Simonne-Mathieu şi terenurile cu numărul 7 şi 14).

Pentru oricine vrea să ajungă la turneu cu zero emisii, cu ajutorul Renault, compania de car-sharing ZITY by Mobilize va oferi posibilitatea de a ajunge şi de a parca, chiar lângă stadion, pe unul dintre cele cinci locuri de parcare ZITY.