Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

FedEx Express anunță extinderea serviciului său destinat comerțului electronic internațional, cu livrare în zi definită, care acum poate fi accesat în 24 de țări, inclusiv România.

După lansarea inițială pe 10 piețe, în 2021, serviciul FedEx International Connect Plus (FICP) este acum disponibil în alte 14 țări, acoperind și cea mai mare parte a Europei de Est. Pe lângă Danemarca, Finlanda, Grecia, Irlanda, Luxemburg, Norvegia și Elveția, FICP este disponibil în România, Cehia, Estonia, Ungaria, Letonia, Lituania și Slovenia.

„Suntem mândri și încântați că serviciul FedEx International Connect Plus este acum disponibil în principalele piețe din Europa de Est”, a declarat Mariusz Mik, Vice President Ground Operations Eastern Europe, FedEx Express. ”Astfel, putem asigura livrări rapide, facilitând o mai bună conectare a furnizorilor cu clienții, în beneficiul tuturor. Astfel de inițiative sunt importante pentru că, pe măsură ce cumpără din ce în ce mai mult online, oamenii au nevoie de fiabilitate, flexibilitate, experiențe pozitive de livrare și de serviciile care facilitează toate acestea.”

Conectând mai mult de 99% din PIB-ul global, serviciile precum FICP îi susțin pe comercianții online să-și dezvolte afacerile în Europa și la nivel global. Companiile vor putea astfel să livreze în 1-3 zile produsele comandate online de cumpărătorii din Europa, în 3-4 zile cumpărătorilor din America de Nord, iar celor din regiunea Asia-Pacific și din restul lumii în 3-5 zile. „Vânzările online la nivel global sunt preconizate să depășească 5 trilioane de dolari în 2022 și 7 trilioane de dolari în 2025, creând numeroase oportunități pentru companiile europene. Prin extinderea serviciului FICP în Europa de Est și de Nord, FedEx Express susține dezvoltarea companiilor, conectându-le cu și mai mulți clienți de pe piețele globale și europene.” – Wouter Roels, Senior Vice President Marketing International, FedEx Express Europe.

Pandemia COVID-19 a transformat mediul de afaceri în domeniul retail, generând creșteri ale vânzărilor online, atât la nivel local, cât și transfrontalier. Cercetări realizate în 40 de țări au arătat că, în 2020, 37% dintre cumpărătorii online au achiziționat mai multe produse din afara țării lor, din cauza pandemiei. De asemenea, 28% au declarat că în viitor vor cumpăra mai mult online de la companii din alte țări. Întrebați despre procesul de livrare, nivelul de satisfacție în legătură cu rapiditatea livrării a fost cel mai scăzut. În schimb, 71% dintre consumatori ar alege un retailer online care oferă flexibilitate în ceea ce privește opțiunile de livrare.

Serviciul FICP beneficiază de expertiza FedEx în domeniul transporturilor internaţionale, cu livrare în zi definită, precum şi de expertiza vamală a FedEx și de sistemul de monitorizare a expedierilor. Comercianții online pot, de asemenea, trimite notificări, iar cumpărătorii au flexibilitatea de a schimba ziua și locul livrării prin FedEx Delivery Manager, oferindu-le astfel vizibilitate, mai mult control și accesibilitate pentru comenzile online.