Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

La sfarsitul lui martie, Schmitz Cargobull a achizitionat o noua presa pentru producerea spumei panourilor Ferroplast, destinata fabricii din Panev?žys (Lituania) si datorita ei capacitatea de productie a crescut de la 10 la 30 de vehicule izolate pe zi. Astfel, clientii vor beneficia de mai multa flexibilitate prin scurtarea termenelor de livrare si prin numarul mai mare de versiuni disponibile, care tin cont mai mult de specificul tarii unde sunt livrate, asa cum a explicat Roland Klement, director tehnic Schmitz Cargobull.
In uzina lituaniana se produc semiremorci cu prelata S.KO, semiremorci frigorifice, dube M.KO pentru camioane si vanuri de la 12 t in sus, dube Z.KO cu axa centrala si dube A.KO, iar capacitatea suplimentara va fi folosita mai ales pentru extinderea gamei de dube si remorci.

Camioanele cu duba M.KO sunt folosite in special in distributia in interiorul oraselor si pentru transport local, iar noua presa pentru spuma va servi mai ales la realizarea lor, sporindu-le proprietatile de izolare. In cazul acestora cadrul boltat garanteaza compatibilitatea cu toti producatorii de camioane, iar modelul gaurilor din cadru permite caroseriei sa fie fixata in punctele specifice ale fiecarui autovehicul, si in functie de sarcina de transport si de cerintele clientilor caroseria poate fi ajustata din punct de vedere al lungimii si al sistemelor de ancorare.

Schmitz Cargobull este primul producator european care ofera pereti laterali Ferroplast dintr-o singura bucata pentru semiremorci frigorifice cu lungime totala de 16,8 m. Acestia se fabrica in centrul propriu din Panevezys (Lituania) si chiar la inceput de an a avut loc livrarea unui asemenea model catre compania rusa X5 Retail Group N.V, considerata unul dintre pionierii din domeniul logisticii si distributiei, care are un parteneriat de 13 ani cu producatorul german, timp in care a achizitionat de la el circa 1.200 de vehicule frigorifice.
Semiremorca are deci o lungime cu 25% mai mare decat cele standard, ceea ce inseamna cu 25% mai multi paleti transportati, cu 25% mai putine curse, un consum mai mic de carburant si prin urmare emisii reduse de CO2, asa cum subliniaza directorul de vanzari Schmitz Cargobull, Boris Billich. Cu alte cuvinte, „datorita noului proces de productie, le oferim clientilor valoare adaugata reala“.

Cu noua linie de producere a spumei din fabrica lituaniana, peretii laterali pot fi acum realizati dintr-o singur bucata pentru intreaga lungime a semiremorcii, iar rezistenta caroseriei si izolatia sunt si ele astfel mai bune. Spatiul util permite incarcarea a 41 de paleti, dar caroseria se poate monta si pe un sasiu scurt, ceea ce reduce greutatea fara incarcatura si creste sarcina utila.
Aceasta este doar una dintre solutiile dezvoltate de Schmitz pentru a raspunde cerintelor legale diferite de pe anumite piete, solutii care ii permit sa vanda semiremorci si in Rusia sau Africa de Sud, unde se accepta o lungime totala de pana la 20 m, cu boxuri frigorifice de pana la 16,8 m, ai caror pereti erau realizati pana acum prin combinarea catorva panouri Ferroplast. Semiremorcile de 16,8 m reprezinta un format nou de transport intre centrele de distributie ale X5 Retail Group N.V si se intentioneaza folosirea lor pentru toate procesele logistice ale firmei, asa cum declara directorul de transport Kirill Kuzmenko.