Până la marile lansări ale modelelor electrice sau ale tuturor sistemelor de asistenţă prevăzute ca obligatorii de la mijlocul anului 2024, MAN Truck & Bus a organizat la München în perioada 6-8 iulie Festivalul MAN Trucknology 2023, menit întâlnirii cu clienții, partenerii carosieri, șoferii și fanii „leului”. Câteva mii de oaspeţi din întreaga lume au asistat la workshop-uri interactive, au putut conduce mai multe modele din cele peste 200 de modele de camion expuse pe circuitul de testare din vecinătatea fabricii, să viziteze linia de fabricaţie a uzinei din München sau muzeul cu camioane Oldtimer. Un grup de transportatori români au intrat, de asemenea, în atmosfera de sărbătoare creată de clienţi şi parteneri MAN din toată lumea.
Deşi nu a fost disponibil pentru condus, participanţii au putut vedea şi primul autotractor electric MAN cu pachet de 6 baterii şi autonomie de aproape 400 km, pentru care MAN a anunţat că s-au primit deja 500 de solicitări de comandă.
MAN a invitat clienții, producătorii de caroserii și membrii comunității de șoferi “Trucker’s World by MAN” la evenimentul exclusivist pentru a experimenta la fața locului aproximativ 220 de camioane, furgonete și soluții de caroserie. Expoziţia de autovehicule, de la 3,5 la 250 de tone, au acoperit, practic, toate segmentele de distribuție și transport, de la transport pe distanțe lungi la construcții, alimentație publică și transporturi agabaritice, precum și servicii municipale și de pompieri.
Standurile MAN din MAN Truck Forum au oferit informaţii referitoare la soluțiile de transport durabile și inteligente de la MAN Truck & Bus, despre serviciile disponibile și despre tendințele actuale din industria transporturilor – zero emisii, digitalizare, automatizare – şi cum performează MAN din aceste puncte de vedere.
Cei aproximativ 75 de parteneri, carosieri sau furnizori de componente, prezenți la fața locului – printre care Continental, Fliegl Trailer, Humbaur, Kögel, Krone, Liebherr, Schmitz Cargobull, Fassi, Würth etc. – au organizat standuri proprii în care şi-au prezentat noutăţile tehnologice şi soluţiile dezvoltate împreună cu MAN. Iar posibilitatea de a se urca ei înșiși la volan a oferit clienţilor o altă experienţă, testând modelele dorite atât pe pista de testare MAN, cât și pe șosea. Iar modelele indisponibile pentru testat, eTruck, de exemplu, au fost protagonistele unor demonstraţii pe circuitul de testare. eTruck a arătat că un camion electric poate porni într-o rampă de 22%, cu acelaşi aplomb ca şi un autocamion diesel.
02.10.2020
Ultimul număr: Septembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit