BeeFast, start-up tech de curierat expres, devine partener al Postis și oferă livrare în decurs de maximum două ore de la preluarea comenzilor. Timpul mediu de livrare în raza de acoperire – București și Ilfov – este de 55 de minute.
Peste 70% dintre români și-au dorit să poată opta pentru o livrare expres, atunci când au comandat online, arată datele unui sondaj recent al BeeFast, realizat în perioada 30 martie – 4 aprilie 2021 pe un eșantion de 1.175 respondenți. Mai mult de jumătate (54%) dintre aceștia au precizat că și-ar dori o livrare în 2-3 ore sau în aceeași zi a produsului comandat. Mai mult decât atât, 52% au și optat pentru această variantă de livrare, dacă a fost disponibilă.
„Clienții doresc să aibă un control total asupra comenzii, iar livrarea rapidă este un factor esențial de selecție a magazinului din care cumpără. Am resimțit cum această nevoie a devenit o tendință în ultimul an, evoluând în cele din urmă într-un comportament permanent al clientului. În acest context, parteneriatul cu Postis ne permite să oferim servicii de livrare ultra-rapidă unui număr mai mare de comercianți tradiționali sau online, fără a fi nevoie de dezvoltări IT sau de noi procese operaționale”, a declarat Cristian Grozea, co-fondator și CEO BeeFast.
BeeFast a crescut în 2020 accelerat, de la o medie de 16 comenzi/zi în ianuarie, la un maxim de peste 700 comenzi/zi în prezent. Scalarea rapidă a fost posibilă datorită platformei tech pe care funcționează sistemul BeeFast, unde sunt înscriși în prezent peste 1.200 de curieri. Aceștia asigură livrarea ultra-rapidă, cu o medie de 55 de minute de la preluarea comenzii. De asemenea, platforma oferă o elasticitate mare a numărului de livrări în funcție de comenzi.
Integrarea BeeFast în platforma de management al livrărilor Postis creează un potențial de creștere semnificativ pentru ambii parteneri. Pentru a putea accesa serviciile de livrare expres prin BeeFast, retailerii ce utilizează platforma Postis pentru managementul, optimizarea și automatizarea proceselor de last-mile trebuie doar să își facă un cont BeeFast și să activeze serviciul deja integrat în platformă, livrările ultra-rapide devenind posibile imediat.
Funcționalitatea Postis Delivery Widget permite comercianților să ofere clienților finali posibilitatea de a alege chiar la finalizarea coșului de cumpărături opțiunea de livrare expres, standard sau programată. De asemenea, cumpărătorii pot alege nu doar viteza de livrare, ci și locul livrării. Comercianții pot oferi clienților informații în timp real despre stadiul livrării, prin SMS și e-mail, în timp ce Postis CX Tracker permite comercianților să afle care este percepția clienților lor cu privire la fiecare livrare, cu formulare integrate de scor și feedback.
Serviciul de curierat ultra-rapid este disponibil în prezent în București și în județul Ilfov, aria de livrare urmând să fie extinsă în următoarele luni.
Compania are în plan extinderea la nivel național, pe parcursul acestui an. Gama de produse livrate în prezent, inclusiv prin parteneriatul cu Postis, acoperă produse alimentare – proaspete sau ultra-proaspete – și nealimentare – documente, cadouri, ambalaje non-standard, echipamente IT, produse din segmentul fashion, beauty etc.
Glovo adaugă PENNY în aplicație în București și Oradea și vine în întâmpinarea clienților cu toate produsele existente în magazinele PENNY. Parteneriatul va fi accesibil tuturor utilizatorilor Glovo de astăzi, 25 ianuarie.
Pe Glovo vor fi disponibile toate produsele din magazinele PENNY, din categorii precum băuturi (apă, sucuri, alcool), mezeluri, lactate, snacks-uri și produse de panificație, dulciuri, ready to eat, produse pentru casă și familie, produse cosmetice, etc. Livrarea, explică Glovo, se va face la clientul final în maxim o oră, nu există comandă minimă, iar tariful este de 15,99 lei în București și 11,99 lei pentru Oradea. În aplicație există aproape 3.000 de parteneri. „Suntem bucuroși că, începând de astăzi, am adăugat PENNY pe lista de parteneri Glovo și suntem convinși de faptul că împreună vom depune toate eforturile necesare pentru fi alături de clienții noștri cu produse de bună calitate și un serviciu la standarde ridicate. Momentan, parteneriatul este existent în București și Oradea, urmând ca în decursul acestui an să extindem parteneriatul la nivel național.”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo CEE.
„Credem că această soluție se pliază foarte bine pe stilul de viață modern și activ al clienților noștri și vom continua să investim în testarea unor astfel de platforme în viitorul apropiat”, declară Daniel Gross, CEO PENNY România.
02.10.2020
Ultimul număr: Septembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit