Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Ford Trucks a anunțat un upgrade al camionului vârf de gamă F-Max, care include motorizare și sistem de direcție noi, pentru performanțe crescute și un consum de combustibil redus, dar și optimizări pe linie de design. Astfel, noul sistem de direcție electro-hidraulic (EHPAS) este conceput pentru a îmbunătăți semnificativ confortul șoferului, cu trei moduri de conducere disponibile, menite să reducă forțele de direcție necesare cu până la 70%. Modul „Confort“ necesită cel mai mic efort din partea șoferului pentru schimbarea direcției și este cel mai potrivit pentru utilizare în trafic urban sau pentru manevre; modul „Echilibrat” oferă un comportament de direcție optimizat, iar modul „Stabil” este recomandat pentru călătorii lungi, deoarece stabilizează direcția și absoarbe mișcările mici ale volanului.

Noul propulsor GEN 1.5 dezvoltă o putere de 500 CP și are un cuplu motor maxim de 2.500 Nm, asigurând, în același timp, o economie a consumului de carburant de 5,5% grație modului de conducere ECO-Plus. Puterea de frânare a motorului este de asemenea impresionantă, de 400 kW.

Pentru o autonomie sporită, volumul rezervorului poate fi crescut opțional cu încă 450 l pentru cei 600 l disponibili anterior, iar din 2023 vor putea fi preluate comenzi pentru Ford F-Max cu rezervor de 1.350 l. Pe lângă upgrade-ul trenului de rulare, Ford Truck a extins gama de echipări opționale pentru versiunea Luxury Pack. Detaliile negre încorporate în designul exterior sunt noi, cum ar fi eticheta cromată F-MAX cu grilă neagră, mânere negre ale ușilor și carcase pentru roți cu optica neagră și autocolante pe praguri. În plus, noul design cu linii negre ale farurilor LED nu aduc doar un accent vizuale, ci luminează și mai mult drumul.

Ford Trucks își continuă creșterea rapidă în Europa, de data aceasta în Franța, acolo va deservi clienții prin intermediul a 25 de locații. Cu această ocazie, oficialii companiei au anunțat și livrarea unei flote de 60 de unități F-Max către Combronde Groupe, una din cele mai importante companii de logistică din Franța. Anunțul a fost făcut în cadrul Solutrans, ce are loc zilele acestea la Lyon.

Franța devine astfel a șaptea țară din Europa de Vest în care F-Max este prezent, după Portugalia, Spania, Italia, Belgia, Luxemburg și Germania. Distribuitorul este F-Trucks France, un joint venture între trei companii cu experiență în industria locală de automotive, respectiv Groupe Maurin, Groupe DMD și Groupe Amplitude.

Expertiza inginerească și capacitatea superioară de cercetare și dezvoltare ne-au permit să producem și să operăm în peste 40 de țări la nivel global. Câștigător al premiului International Truck of the Year (ITOY) în 2019, F-MAX continuă să fie unul dintre cele mai importante simboluri ale capacităților noastre de producție, de inginerie, design și tehnologie. După succesul ITOY, am accelerat planurile de creștere ca urmare a cererii mari pentru F-MAX din partea Europei. Pentru a răspunde acestei cereri, ne-am stabilit în Italia, Belgia și Luxemburg, precum și pe piețele poloneză, lituaniană, portugheză și spaniolă. În ultimele săptămâni, am pășit în Germania, cea mai mare piață de camioane grele din Europa. Acum, suntem mândri să colaborăm cu distribuitorul nostru F-Trucks France pentru a trece pe piața franceză, care este a doua cea mai mare piață de camioane grele din Europa, iar Franța va juca un rol cheie în planurile de creștere ale Ford Trucks.” – Haydar Yenigün, Ford Otosan General Manager

În prezent, Ford Trucks produce și dezvoltă vehicule în peste 40 de țări din întreaga lume. Compania își propune să se dezvolte în Europa și intenționează să-și extindă operațiunile globale în 55 de țări în următorii trei ani.