Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

În 2022 Black Friday eMAG este pe 11 noiembrie în România și pe 18 noiembrie în Ungaria și Bulgaria. Numărul de selleri care au propus oferte speciale pentru acest eveniment este de circa 40.000, iar numărul de clienți care urmează să facă achiziții în aceste zile era estimat la opt milioane. Negocierile pentru a pregăti toate stocurile au început cu 10 luni înainte, explică Tudor Manea, CEO-ul eMAG, iar numărul ofertelor este și el record, 1,5 milioane, față de circa un milion în 2021, dintre care 69% vor avea în zilele de Black Friday cel mai mic preț din 2022. Pe baza studiilor care au determinat cele mai interesante produse pentru clienți, compania s-a pregătit cu 60.000 de televizoare, 200.000 de telefoane mobile și gadgeturi, 40.000 de laptopuri, 60.000 de frigidere și mașini de spălat, 300.000 de produse fashion, dar și scutece, jocuri/jucării, cafea, băuturi. Iar printre produsele speciale se numără 24.000 de nopți de cazare în România, mașini de la 14 producători, vouchere cu reduceri de 50% pentru bilete de avion, servicii medicale.

Studiile realizate de companie în perspectiva evenimentului au arătat că 93% dintre români știu de Black Friday – cel mai mare procent de până acum, față de 90% în 2021, poate și pentru că inflația pune mare presiune pe puterea de cumpărare și deci reducerile sunt, în ultimele luni, la mare căutare, „ceea ce ne dă garanția că vom avea un eveniment de succes“.

Din aceleași studii reiese că români care vor să facă achiziții de Black Friday alocă pentru acestea un buget mediu de 2.500 de lei, în creștere cu 13% față de 2021, și că sunt interesați mai ales de electrocasnice mici (40%), televizoare (33%), telefoane mobile (22%), articole de îmbrăcăminte (22%), frigidere (20%). În total se estima să se ajungă la vânzări de 639 de milioane de lei, față de 600 de milioane de lei în 2021. Iar reducerile totale vor fi de 360 de milioane de lei.

Compania a început să experimenteze și noi metode de plată, cum ar fi cea din contul eMAG, unde pentru un milion de clienți se alocă o anumită sumă, pe baza istoricului achizițiilor, sau plata în 40 de rate fără dobândă, cu diverse carduri bancare.

În plus, între 7 și 13 noiembrie, clienții care plătesc un abonament Genius anual de 99 lei primesc banii înapoi sub forma a patru vouchere de câte 25 lei în patru aplicații: eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful.

Și sistemul infrastructura IT – server, service hosting, chat – a fost pregătit pentru a rezista la traficul foarte mare, numai în prima oră a zilei de BF fiind lansate de obicei 30-40% din numărul total de comenzi. Compania intenționa ca până pe 25 noiembrie să termine livrarea tuturor produselor comandate de Black Friday.

La mai puțin de un an de la lansare, eMAG Genius a atins pragul de 100.000 de membri activi care se bucură de beneficii premium pe eMAG: transport gratuit, livrare rapidă și posibilitate de retur extins la 60 de zile.

Din luna februarie, o parte din beneficiile Genius se aplică și pentru oferte ale unor selleri din Marketplace, astfel că gama de produse care beneficiază de transport gratuit a crescut de la sute de mii la peste 2 milioane de produse.

Începând cu săptămâna aceasta, membrii Genius se pot bucura de un nou beneficiu: livrare gratuită de la cele peste 6.000 de restaurante prezente pe platforma de livrare tazz by eMAG pentru comenzile tazz în valoare de minimum 75 de lei. 

Peste 100.000 de clienți eMAG au ales să facă parte din comunitatea Genius și să se bucure de o experiență premium de shopping. Clienții Genius au beneficii acum la peste 2 milioane de produse de pe eMAG și lucrăm constant pentru a pregăti noi surprize. Ne bucurăm astfel să anunțăm că extindem beneficiile programului către ecosistemul eMAG și, începând de săptămâna aceasta, clienții Genius pot comanda mâncarea preferată de la peste 6.000 de restaurante prezente pe platforma tazz by eMAG”, a declarat Andrei Șercanean, e-commerce director eMAG.

Serviciul Genius este disponibil în 13 orașe în care clienții pot comanda produse cu livrare gratuită în cele peste 1.000 de unități din rețeaua easybox.

Citește și: Tazz by eMAG inaugurează „Taraba digitală“: livrări de legume și fructe proaspete, direct din piață