Vrei să fii la curent cu ultimele noutăți? Abonează-te la newsletter.
În cadrul primului eveniment Smart City Highlights organizat de Universitatea Politehnica din București în parteneriat cu CITI Cluster, Glovo a prezentat o soluție mai eficientă și mai sustenabilă pentru last-mile în orașe, bazată pe mobilitate cu emisii reduse, optimizarea rutelor și colaborarea cu sectorul social prin Glovo Access. Programul conectează gratuit organizațiile din mediul non-profit, publice și private la rețeaua logistică a Glovo pentru livrarea rapidă a meselor și a produselor esențiale, sprijinind comunitățile vulnerabile și reducând risipa alimentară prin parteneriate active cu peste 25 de entități la nivel național.
Platforma Glovo Access poate fi utilizată pentru a colecta surplusul de alimente de la supermarketuri și parteneri, pentru a livra alimente și produse de bază de la ONG-uri și consumabile zilnice de la cantine sociale la domiciliul beneficiarilor, precum și alte categorii de produse, documentație sau materiale medicale, în situații speciale sau de urgență.
În cadrul evenimentului, vizitatorii au avut ocazia să se familiarizeze cu soluțiile de mobilitate urbană eco-friendly și să vadă două vehicule electrice prezentate de UNY, partenerul e-mobility al companiei.
„Soluțiile last-mile pot face orașele mai curate, conectate și incluzive. Combinăm electrificarea livrărilor, optimizarea datelor și parteneriatele cu ONG-uri pentru ca ajutorul să ajungă mai repede acolo unde e nevoie, cu o amprentă de carbon redusă și un impact social mai mare.”, a împărtășit Zoe Giardino, Head of Impact & Sustainability, Glovo Global HQ.
Impact & Sustenabilitate la Glovo: demo live, studii de caz și soluții last-mile
De asemenea, Glovo a găzduit un workshop interactiv privind programul Glovo Access în cadrul evenimentului Smart City Highlights, care a inclus o demonstrație privind utilizarea platformei, studii de caz și o sesiune de Q&A. Evenimentul s-a încheiat cu o prezentare despre Impact & Sustenabilitate, susținută de Zoe Giardino, Head of Impact & Sustainability, Glovo Global HQ.
Aceste sesiuni s-au adresat unui public mixt interesat de logistica urbană și incluziunea socială, de reprezentanți ai administrațiilor publice, de ONG-uri, precum și de mediul academic și studenților.
„Pentru noi, relația dintre POLITEHNICA București și Glovo este esențială: aduce împreună mediul academic și un jucător din economia digitală, iar rezultatul îl reprezintă soluțiile care ajung la oameni. Smart City înseamnă, înainte de toate, bunăstare – livrări mai rapide și sprijin pentru comunitățile vulnerabile. Prin astfel de parteneriate, încercăm să mulțumim cât mai mulți oameni, transformând ideile bune în proiecte reale.”, a declarat Mihnea Costoiu, Președinte CITI Cluster.
Workshop-ul Glovo Access – Tehnologie pentru binele comunității – găzduit de Roxana Vârgă-Ștefănescu, Coordonator Impact & Sustenabilitate SEE, a demonstrat cum platforma conectează organizațiile din sectorul public, privat și non-profit la rețeaua last-mile Glovo pentru livrarea rapidă de mese și produse esențiale. Entitățile sociale eligibile pot utiliza platforma gratuit și pot beneficia de trasabilitate, contribuind astfel la reducerea risipei alimentare.
La sesiunea „Povești de succes”, Ovidiu Rusu, Director al Băncii Locale de Alimente Sector 6, a subliniat impactul social al acestei colaborări: „Un astfel de parteneriat are impact direct în viața persoanelor vulnerabile. Pentru cei care nu pot vedea, auzi sau se deplasează cu dificultate, livratorul poate fi singura prezență care le trece pragul într-o zi, iar asta înseamnă nu doar hrană livrată la timp, ci și siguranță și sprijin real.”
O prezentare a strategiei privind Impact & Sustenabilitate a evidențiat diferitele inițiative luate de Glovo pentru a crea orașe mai eficiente și mai curate: de la optimizarea rutelor și bundling, la utilizarea vehiculelor electrice și încurajarea unei economii circulare prin promovarea ambalajelor eco-friendly în rândul partenerilor.
Platforma multi-categorie, Glovo își extinde serviciile oferite prin Glovo Brands Ads, o soluție proprie de retail media. Aceasta oferă instrumente pentru promovare atât online, cât și offline, cu scopul de a crește vânzările în aplicație, de a fideliza utilizatorii și de a extinde audiența.
Pe lângă opțiunile existente, Glovo introduce posibilități avansate de segmentare a audienței și noi opțiuni de afișare a bannerelor în aplicație, sprijinind astfel obiectivele de business ale celor peste 50 de branduri din industria de FMCG și ale companiilor de servicii. Conform companiei, printre cele mai solicitate servicii au fost bannerele Branded și Shoppable pentru awareness și InStore Boosted search și CartUpsell pentru conversie.
De asemenea, printre cele mai accesate servicii de promovare din acest an s-au numărat căutările sponsorizate, bannerele post-order, ideale pentru campaniile de awareness și care înregistrează un CTR peste media pieței, Glovo Connect – soluția dezvoltată de Glovo prin care se pot ținti audiențe custom-made, bannerele afișate în categoria de Qcommerce, instrumentul cu cea mai mare vizibilitate în această categorie, dar și serviciile de sampling. Brandurile din țară care au apelat cel mai des la aceste opțiuni activează în FMCG.
„Credem cu tărie – și ne confirmă și rezultatele obținute până acum, că Glovo Ads reușește să ajute brandurile în demersurile de a-și crește notorietatea, prezența în e-commerce și, implicit, business-ul, oferindu-le expunere într-un marketplace care are o bază de utilizatori foarte activi, tineri, cu putere de cumpărare peste medie.”,
a declarat Ivan Laketa, Head of Brand Ads Romania & Moldova Glovo.
La cel mai recent eveniment organizat pentru noua ediție Brands & Media Day, dedicat brandurilor și agențiilor de media partenere, reprezentanții Glovo au prezentat noi oportunități de promovare în platformă și o serie de noutăți pentru advertiseri, printre care se numără:
– More data: raportare îmbunătățită în sistem self-service și instrumente de măsurare conforme cu standardele industriei
– Noi plasări de bannere cu vizibilitate sporită
La evenimentul Brands & Media Day, organizat la sediul Glovo din București, au participat peste 35 de reprezentanți ai unor branduri importante din România, agenții de media și parteneri. Aceștia au prezentat studii de caz ale campaniilor de succes derulate în colaborare cu Glovo.
„Un eveniment nu se termină decât atunci când toți oamenii se opresc din a vorbi despre el, iar noi încă vorbim despre Glovo Brands & Media Day. Ne-am bucurat să participăm, să discutăm despre colaborarea cu Glovo pentru ING Back to School și așteptăm cu nerăbdare și alte colaborări în stilul inovativ al Glovo.”,
a precizat Daria Adriana Mateescu, Account Manager dentsu România.
Echipa dedicată serviciilor de Brand Ads a furnizat atât date specifice la nivel global, cât și pentru piața locală, a prezentat obiectivele și planurile companiei pentru viitor, precum și noile instrumente tehnologice de promovare disponibile pentru branduri.
Acest website foloseste cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a-ti imbunatati experienta pe website tinand minte preferintele tale de navigare. Apasand pe butonul accept iti dai acordul pentru folosirea tuturor cookie-urilor.
Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența în timp ce navigați pe site. Din aceste cookie-uri, cookie-urile care sunt clasificate ca fiind necesare sunt stocate pe browser-ul dvs., deoarece sunt esențiale pentru funcționarea funcționalităților de bază ale site-ului. De asemenea, folosim cookie-uri terțe care ne ajută să analizăm și să înțelegem cum utilizați acest site web. Aceste cookie-uri vor fi stocate în browserul dvs. doar cu acordul dumneavoastră. De asemenea, aveți opțiunea de a renunța la aceste cookie-uri. Dar renunțarea la unele dintre aceste cookie-uri poate avea un efect asupra experienței dvs. de navigare.
Un “Internet Cookie” (termen cunoscut si ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur si simplu“cookie”) este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza Internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de către un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard-disk-ul utilizatorului).