Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Noua lege privind conducerea autonomă în Germania creează cerințele legale pentru viitoarele aplicații hub-to-hub ca o componentă importantă a Logisticii 4.0. În aceste condiții, MAN Truck & Bus și Hamburger Hafen und Logistik AG testează camioanele cu conducere automată în terminalele portuare, în cadrul Hamburg TruckPilot, proiect ale cărui rezultate au fost prezentate la Congresul Mondial ITS 2021.

“Proiecte pilot precum Hamburg TruckPilot demonstrează că utilizarea camioanelor cu conducere automată este fezabilă din punct de vedere tehnologic și poate fi integrată eficient în procesele logistice. În strânsă cooperare cu clienții și partenerii, testăm automatizarea cu scopul de a pregăti camioanele cu conducere automată pentru producția de serie din 2030”, spune dr. Frederik Zohm, membru al consiliului de administrație MAN pentru cercetare și dezvoltare, cu privire la rezultatele proiectului pe care MAN Truck & Bus le-a prezentat împreună cu HHLA la ITS World Congress 2021 pe 13 octombrie la Hamburg.

CEO-ul HHLA, Angela Titzrath, a subliniat la conferința de presă că cooperarea cu MAN este un pas important și necesar în conturarea viitorului transportului de marfă: “Conducerea autonomă vine! Noi, la HHLA, ne pregătim pentru acest lucru. Logistica 4.0 oferă oportunități la scară globală Pentru a le utiliza, trebuie să fim deschiși la schimbare și să arătăm curajul schimbării. Conducerea autonomă și Hamburg TruckPilot sunt exemple bune de procese transformatoare pe care dorim să le modelăm activ. “

MAN Truck & Bus și Hamburger Hafen und Logistik AG au finalizat cu succes proiectul „Hamburg TruckPilot” în vara anului 2021. Obiectivul proiectului de trei ani, care a făcut parte, de asemenea, în parteneriatul strategic de mobilitate dintre orașul Hamburg și Volkswagen AG, a inclus dezvoltarea și testarea practică a unui camion autonom în manipularea containerelor la terminalul de containere HHLA Altenwerder (CTA). Partenerul logistic, Spedition Jakob Weets e.K. de la Emden, a transportat mai întâi containere de 40 de picioare în numele Volkswagen Group Logistics către terminalul CTA din portul Hamburg. Acolo, camionul a condus autonom în zona terminalului și s-a deplasat lin în trafic mixt cu alți utilizatori ai drumului. A condus la destinație pe banda de depozitare a blocului și, de asemenea, s-a manevrat înapoi cu mare precizie în poziția de parcare. După manipularea containerelor, cursa de retur la poarta de verificare a fost tot autonomă și, dincolo de terenul terminalului, șoferul companiei de transport a preluat comanda camionului.