Cu un aspect de vehicul de distribuție asiatic, Sevic a fost promovat vizitatorilor de la IAA Transportation drept un vehicul Made in Europe. Sevic V500e a putut fi testat în hala 11, procesul de încărcare fiind demonstrat în campusul Plug & Play. Au fost disponibile 2 vehicule la alegere pentru test drive – o camionetă și un box.
V500e este un vehicul comercial electric compact din clasa L7e-CU, recomandat pentru utilizarea în zonele urbane. Vehiculul este construit în Europa, în principal cu piese de origine europeană. Sediul corporativ al Sevic se află în Bochum, Germania. Grație near- și reshoring-ului, Sevic are acces la un lanț de aprovizionare stabil și la o aprovizionare bună cu piese de schimb.
În timpul dezvoltării modelului V500e, care poate atinge viteze de până la 80 km/h, s-a acordat o mare importanță unei game largi de aplicații și scalabilități. De exemplu, sistemul patentat de schimbare a încărcăturii asigură faptul că suprastructurile de transport pot fi schimbate rapid. Prin urmare, procesul de încărcare și descărcare a cutiilor de marfă nu trebuie să se desfășoare pe vehiculul staționar, ci poate avea loc acolo unde este cel mai ușor pentru utilizator. Acest lucru asigură, de asemenea, că vehiculul nu blochează drumurile înguste și reduce în plus timpii de oprire.
În plus, utilizatorii pot alege între diferite suprastructuri. Variantele includ cutii cu diferite opțiuni, cum ar fi uși glisante, rulante sau pliabile. În plus, sunt disponibile diverse platforme plate. Toate aceste suprastructuri sunt pur și simplu schimbate cu un stivuitor standard, dacă este necesar. În câteva minute, utilizatorii pot schimba între cele 6 caroserii actuale – de exemplu, de la o cutie de vânzare la o caroserie pick-up. Acest lucru face ca Sevic V500e să fie potrivit pentru o gamă largă de aplicații și, astfel, deosebit de economic. V500e este, de asemenea, flexibil în ceea ce privește autonomia și prețul de achiziție: dimensiunea standard a bateriei cu 16,5 kWh și o autonomie de până la 150 km costă 24.900 € net (plus caroserie și transfer); modelul cu autonomie mare, cu o baterie de 33 kWh și o autonomie de până la 300 km (confirmată de TÜV Nord) este disponibil pentru 29.500€ net plus caroserie și transfer.
Schmitz Cargobull și-a extins portofoliul de semiremorci frigorifice S.KO COOL cu un pachet de echipamente montate din fabrică și certificate pentru operațiunile de transport TAPA TSR1. Astfel, liderul pieței europene devine primul producător de echipamente originale care oferă acest echipament pentru transportul securizat la ieșirea din fabrică și care îl încorporează în remorcile sale.
În urma confirmării conformității de către institutul independent de testare DQS, certificatul a fost înmânat oficial la târgul IAA Transportation de la Hanovra. Reprezentanții companiilor s-au întâlnit marți, 20 septembrie, la standul Schmitz Cargobull de la târgul comercial pentru prezentarea certificatului. Acesta a confirmat faptul că semiremorcile Schmitz Cargobull sunt pregătite pentru TAPA în ceea ce privește cerințele standardului TAPA TSR1. Echipamentul de securitate al semiremorcii frigorifice Schmitz Cargobull S.KO COOL îndeplinește cerințele standardului TAPA TSR1, cel mai înalt nivel de cerințe conform TAPA, pentru mărfuri de mare valoare.
Asociația pentru protecția bunurilor transportate (TAPA) este o organizație formată din producători, furnizori de servicii logistice, transportatori de mărfuri și autorități de aplicare a legii care aplică metode și proceduri dovedite pentru a îmbunătăți securitatea bunurilor de valoare din întreaga lume. Scopul său este de a reduce pierderile din lanțul de aprovizionare.
Pentru a îndeplini cerințele TAPA TSR1, în TrailerConnect® a fost integrat un sistem de alarmă acustică în rețea. Acesta declanșează o alarmă în cazul în care remorca este accesată de o terță parte neautorizată. TrailerConnect® este infrastructura telematică 100% integrată de la Schmitz Cargobull. Alături de acest sistem de alarmă acustică, noul sistem electronic de blocare a ușilor TL4 asigură protecția mărfurilor împotriva accesului neautorizat. Aceste produse inteligente și inovatoare sporesc securitatea proceselor și a transportului. „Acest lucru poate fi realizat numai cu infrastructura în rețea a soluției telematice TrailerConnect® de la Schmitz Cargobull”, spune Volker Flatau, șeful liniei de produse Cool Freight, Schmitz Cargobull. „Ne bucurăm să putem oferi clienților noștri o semiremorcă frigorifică echipată la cel mai înalt standard de siguranță TAPA ex works și să contribuim la o mai mare securitate a lanțului de aprovizionare. Vom rămâne în strânsă legătură cu organizația TAPA și, de asemenea, vom continua să contribuim la conturarea viitoarelor cerințe de securitate îmbunătățite, astfel încât să oferim clienților noștri cel mai înalt nivel de securitate în orice moment.”
02.10.2020
Ultimul număr: Mai 2023
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit