Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

eMAG, pionierul pieței de comerț online din România, a înregistrat în perioada primelor două vacanţe pentru elevi o creștere a comenzilor la încălțămintea de iarnă, la echipamentele sportive pentru copii și la dresurile de iarnă.

Totodată, clienții eMAG au comandat de două ori mai multe echipamente sportive pentru copii, au plasat de zece ori mai multe comenzi la dresuri de iarnă și peste 65% mai multă încălțăminte pentru vreme rece. Conform unui comunicat, în total s-au plasat peste 25.000 de comenzi de produse de sezon, în principal din aplicația mobilă cu plăți efectuate predominant cu cardul online.

Printre preferințele româniilor aflați în vacanțe la munte au fost comenzile cu livrare prin easybox, indiferent de destinația în care au ales să-și petreacă vacanța, astfel mizând pe flexibilitatea și promptitudinea serviciului de livrare pentru a se bucura în timp util de produsele comandate. Cu toate acestea, cele mai multe comenzi cu livrare la easybox în zonele turistice de la munte au fost înregistrate în Brașov (38.585), Sibiu (31.972), Sinaia (2.693), Bușteni (2.222), Maramureș (1.094), Azuga (899), Predeal (887) și Poiana Brașov (276).

De asemenea, clienții eMAG au cumpărat și 4.100 de sănii, aproape 3.000 kituri de supraviețuire și peste 11.000 de ceasuri smart, 60% dintre aceștia optând pentru plata online cu cardul, ceea ce arată încrederea crescută în această metodă sigură, simplă și rapidă de plată.

„Vacanța de Crăciun și vacanța mobilă a elevilor din primul sezon de iarnă fără restricții, care în turism a condus la o dublare a numărului de rezervări, s-a tradus și pe eMAG într-un interes crescut al oamenilor pentru sporturile de iarnă și pentru un stil de viață activ, în contextul în care mulți români au ales să petreacă acest timp în stațiunile montane. Vedem de asemenea că oamenii folosesc și în vacanțe soluțiile pe care ecommerce le pune la dispoziție și comandă și atunci când se află în deplasare, de pe telefonul mobil, la cel mai apropiat easybox.”,

a precizat Irina Pencea, Chief Marketing Officer eMAG.