Împreună cu Asociația federală a transportului rutier de mărfuri, a logisticii și a eliminării deșeurilor (BGL) e.V. și cu celelalte autorități de monitorizare din cadrul guvernului federal și al landurilor, Oficiul Federal pentru Logistică și Mobilitate (BALM), în limitele competențelor sale, continuă să se pronunțe în favoarea aspectelor sociale, concurențiale și de siguranță rutieră ale transportului rutier de mărfuri.
Controale de trafic BALM pentru condiții de concurență loială
Având în vedere dezbaterea publică privind condițiile de muncă echitabile în industria transporturilor, BALM se pronunță pentru urmărirea și sancționarea consecventă a încălcărilor corespunzătoare în cadrul responsabilităților sale legale. În timpul controalelor de trafic pe rețeaua rutieră principală germană, precum și a controalelor focalizate la punctele focale, BALM aduce în instanță toate infracțiunile constatate, în special cele care contravin reglementărilor privind timpii de conducere și de odihnă, și efectuează procedurile de amendă corespunzătoare.
Christian Hoffmann, președinte al BALM: „În timpul controalelor noastre de controalelor noastre în trafic desfășurăm, de asemenea, o muncă educativă preventivă, explicând în permanență cadrul legal al timpilor de conducere și de odihnă – scopul acestor reglementări este, la urma urmei, de a proteja conducătorul auto individual și, prin urmare, și siguranța rutieră a tuturor. Prin inspecțiile noastre, susținem concurența loială în industria logistică. În cazul în care există indicii de încălcări în domenii de drept care nu intră în sfera noastră de responsabilitate de investigare și sancționare, le transmitem direct autorităților responsabile cu informații concrete despre faptele cazului prin intermediul canalelor legale stabilite.”
BGL împotriva muncii nedeclarate și a angajării ilegale
În cadrul alianței naționale împotriva muncii nedeclarate și a angajării ilegale în industria de expediere, transport și logistică, BGL lucrează intens împotriva denaturării concurenței prin muncă nedeclarată și angajare ilegală și pentru respectarea standardelor sociale necesare în favoarea șoferilor. Evenimentele actuale arată în special cât de important este pentru autoritățile de supraveghere din alianța în cauză să mențină un schimb strâns și să colaboreze.Prof. Dirk Engelhardt, purtător de cuvânt al consiliului de administrație al Asociației Federale a Transportului Rutier, Logisticii și Eliminării (BGL): „Dacă toți clienții ar apela la companii de transport germane de dimensiuni medii, nu ar exista o situație precum cea de la Gräfenhausen. Noi susținem prețuri de transport echitabile, salarii echitabile pentru șoferi și o cooperare corectă.”
Până pe 14 martie, se poate accesa chestionarul privind reducerea emisiilor de CO2 și revizuirea standardelor de emisii pentru vehiculele utilitare grele. Pentru că Comisia Europeană plănuiește noi obiective de reducere a emisiilor pentru vehiculele utilitare grele noi. Considerațiile expuse în chestionar merg în direcția unei utilizări mai mari a vehiculelor cu emisii zero, și anume vehicule electrice alimentate cu baterii și vehicule alimentate cu hidrogen.
UE dorește să creeze un stimulent mai puternic pentru utilizarea vehiculelor cu emisii zero. În perioada premergătoare modificărilor, Comisia a lansat consultarea publică, care se va desfășura până pe 14 martie. Din punctul de vedere al industriei transporturilor, un sistem eficient de stimulente este un factor cheie în realizarea efectivă a obiectivelor ambițioase ale UE în materie de climă. Din punctul de vedere al industriei transporturilor, este important să se creeze stimulente atât pentru vehiculele cu emisii zero, cât și pentru vehiculele cu emisii scăzute și să se urmărească o abordare neutră din punct de vedere tehnologic.
Consultarea a început pe 20 decembrie a anului precedent. Grupul țintă sunt administrațiile și autoritățile naționale, regionale și locale, ramuri relevante ale industriei, cum ar fi producătorii de vehicule, furnizorii sau operatorii de flote, precum și asociațiile respective, partenerii sociali, asociațiile de consumatori și profesionale, organizațiile neguvernamentale, cercetare și universitate, instituții și autorități contractante.
Comisia Europeană dorește să se asigure că interesul public general al întregii UE este reprezentat prin obținerea de opinii și alte informații, de exemplu sub formă de foi de parcurs, rapoarte scurte, studii și analize de strategii, măsuri și tehnologii.
02.10.2020
Ultimul număr: Septembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit