Tranzit Aprilie 2020
Segmentul mediu comercial al Iveco a scăzut mai mult decât cel ușor, cu circa 22% față de anul precedent, dar dinamica a fost aproximativ la fel. „Alegerea pe care compania a făcut-o în segmente specifice ne-a consolidat cota tipică de piață de circa 15-16% la nivel european. Focusul a fost pus mai degrabă pe reținerea clienților medii decât pe Key Accounts sau companiile mari de închirieri, pentru mai multă profitabilitate“, a punctat Luca Sra, director operațional Iveco Truck Business Unit, subliniind că fiecare categorie de vehicule comerciale a avut în trimestrele al treilea și al patrulea cam aceeași dinamică pozitivă. În T3 s-a înregistrat un plus de 3% la inmatriculari față de anul anterior, iar în T4 un plus de 7%. „Am atins peste 7% cotă de piață în SUA. Am câștigat o cotă de piață în regiune de peste 2,5% față de 2019, folosind canalele potrivite.“
În ceea ce privește activitatea din America Latină, Lucra Sra remarcă în Brazilia vânzări active, cu o cotă de piață în creștere. Însă per total scăderea a fost mult mai severă comparativ cu scenariul european, deoarece creșterea de 35% a industriei de 3,5 t trebuie combinată cu volatilitatea specifică pieței și cu pandemia cu care ne-am confruntat. „Cota de piață a Iveco a crescut peste granițe. Am lucrat din greu la extinderea rețelei comerciale și sperăm la un 2021 chiar mai bun decât anul de dinaintea pandemiei.“
02.10.2020
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit