Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Renault Group își reînnoiește angajamentul față de saloanele auto internaționale și își anunță prezența la două evenimente majore din industria auto, marcate de pasiunea pentru automobile și inovație.

În luna februarie a anului următor, compania va participa la Salonul Auto Internațional de la Geneva, unde va prezenta inovațiile și progresele recente în industria auto. De asemenea, la următoarea ediție a Salonului Auto de la Paris, Grupul își va expune mărcile Renault, Dacia, Alpine și Mobilize.

Astfel de evenimente au o semnificație specială, devenind vitrine ale progreselor majore ca răspuns la transformarea mobilității, menite să răspundă provocărilor sociale și ecologice, precum și așteptărilor din ce în ce mai mari ale clienților. De asemenea, ele sunt un loc de întâlnire pentru producători și vizitatori, unde își pot împărtăși pasiunea pentru mașini.

Renault Group mobilizează sectorul auto pentru ca aceste evenimente să reprezinte o reală sărbătoare și să contribuie la reputația industriei de profil europene.

Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, a anunțat o investiție de peste 40 de milioane de euro în construcția unui centru logistic în localitatea Hălchiu, județul Brașov.

Noul proiect face parte din strategia de dezvoltare a Grupului Hellenic Dairies în România și în regiune. În prezent, centrul logistic este în faza de construcție și se preconizează că va fi operațional începând cu luna ianuarie 2024. Până la finalul anului viitor, acesta va fi complet funcțional și va fi integrat cu fabrica de lactate deținută de companie în imediata vecinătate.

Scopul principal al hub-ului din Brașov este optimizarea procesele de depozitare și logistică, contribuind astfel la reducerea consumului de energie și la minimizarea impactului asupra mediului. Noul centru logistic va deservi atât piața locală, cât și piețele de export, inclusiv Germania, Italia, Franța, Marea Britanie, Bulgaria și Serbia, pentru produsele lactate Olympus fabricate în România.

Proiectul logistic din Brașov se întinde pe o suprafață construită de peste 13.500 de metri pătrați și include un depozit cu o înălțime (high-bay) de aproximativ 6.000 de metri pătrați, complet automatizat, cu o temperatură controlată între +2 și +4 grade Celsius. După finalizarea investiției, hub-ul va deveni unul dintre cele mai mari depozite frigorifice de tip high-bay din România, cu o capacitate de peste 32.000 de paleți.

Depozitele high-bay permit stocarea unor volume mari într-un spațiu minim la sol, cu ajutorul unor macarale automate și rafturi înalte de peste 12 metri. Această soluție logistică oferă multiple avantaje, inclusiv optimizarea eficientă a spațiului, acces rapid și în siguranță la produse, disponibilitate 24/7, reducerea distanțelor parcurse pentru livrare și transport de mărfuri și un consum redus de energie.

Fabrica de Lapte de la Hălchiu, din județul Brașov, a fost inaugurată în 2011 ca urmare a unei investiții Greenfield de peste 55 de milioane de euro. În cei 12 ani de activitate, investițiile totale au ajuns la peste 140 de milioane de euro cu accent pe echipamente de ultimă generație pentru colectarea și prelucrarea laptelui, precum și pe tehnologii avansate de ambalare a produselor finite. Unitate de producție este cea mai tehnologizată fabrică de lactate din România și este lider în colectarea laptelui de la fermieri români. Marca locală al brandului Olympus este produsă în Fabrica de Lapte Brașov.

„Noul centru logistic din județul Brașov, dotat cu soluții tehnologice de ultimă oră, este încă o dovadă a angajamentului nostru față de România și a importanței pe care aceasta o are în planurile noastre strategice. În același timp, demararea acestei investiții se aliniază strategiei noastre de sustenabilitate, axată pe reducerea amprentei de carbon, crearea de ambalaje prietenoase cu mediul înconjurător și reciclare. Olympus va continua să mizeze pe calitate, inovație și sustenabilitate.”,

a declarat Adrian Cornea, Plant Manager Fabrica de Lapte Brașov.