Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Rezultatele comerciale, în primele șase luni ale anului, arată că vânzările Dacia s-au ridicat la 277.885 de unități în creștere cu aproximativ 5,9%, comparativ cu înregistrările din perioada similară a anului trecut.

Potrivit companiei, Sandero rămâne cel mai cumpărat model, către clienţii particulari, înregistrând 112.000 de maşini vândute, urmat de cel mai vândut SUV din Europa, Duster cu 99.000 de unităţi. Totodată, noile modele, lansate în ultimul an, au cucerit noi clienţi rezultând vânzări de 20.000 de mașini Spring și respectiv de 21.700 de unități Jogger.

Dacia înscrie cel mai bun nivel de pe piaţă, prin urmare 76% din cumpărătorii de vehicule Dacia dețineau anterior un model al unei alte mărci, în timp ce 64% au rămas clienţi fideli mărcii.

De asemenea, în clasamentul vânzărilor de autoturisme, Dacia se menţine pe locul al treilea pe piaţa europeană şi depăşeşte cu mult ritmul comenzilor, faţă de cel al înmatriculărilor. Modelul electric Dacia Spring are peste 5.000 de comenzi lunar, încă de la începutul anului, iar Dacia Jogger peste 50.000 de solicitări în primul semestru 2022.

În România, vânzările Dacia au crescut cu 34%

Pe piaţa din România, Dacia a înmatriculat 16.382 de maşini în primele şase luni ale anului 2022, în creştere cu 34%, faţă de semestrul 1 al anului precedent.

Primele poziţii aflate în topul vânzărilor de autoturisme din România sunt ocupate de Dacia Logan cu  5.611 de maşini vândute, urmată de Duster cu 3.892, Sandero cu 2.894 şi Spring cu 2.385. Modelul electric al mărcii Dacia deţine peste 50% din totalul vânzărilor de vehicule 100% electrice.

Un start excelent l-a avut şi modelul Jogger, cu un număr de 917 de unităţi înmatriculate, care a ocupat locul al cincilea într-un TOP integral al modelelor Dacia, cel mai vândut model pe piaţa locală în luna iunie.

Dacia a reușit în perimetrul său comercial să crească cota de piaţă cu 0,8%, până la 3,9%, pe o piaţă în scădere cu 14,6%.

În România și în Portugalia, Dacia ocupă locul 1 pe podiumul vânzărilor către clienţii particulari, locul 2 îl ocupă în Franţa, iar locul 3 în Italia, Polonia, Croația, Republica Cehă și Ungaria. Totodată, Dacia ocupă locul 4 pe pieţele din Spania şi Belgia. În același clasament, progresează cu patru locuri, față de primul semestru al anului trecut și ajunge pe locul 9 în Germania.

„Versiunile electrice şi GPL ECO-G reprezintă practic jumătate din comenzile înregistrate în primul semestru din 2022, reflectând adaptarea mărcii la noile tendințe de consum ale clienţilor”,

a declarat Xavier Martinet, Director Marketing Vânzări & Operaţiuni Dacia.