Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Cefin si Iveco au livrat in noiembrie 2011 prima flota de vehicule EcoStralis din Romania catre compania de transport Interfrigo Com. Cele cinci unitati au aceeasi configuratie, patru dintre ele fiind aduse deja in tara la sfarsitul lui 2011, iar ultimul urmand sa vina la inceputul acestui an.
 
Livrarea este un succes al campaniei speciale lansate de Cefin, cel mai mare dealer Iveco din Romania.

„Acesta este primul contract semnificativ din noua campanie care s-a lansat in octombrie. Cred ca datorita acesteia nu mai putin de 80-100 de camioane vor fi livrate. Punctul de plecare in dezvoltarea campaniei a fost o analiza in detaliu asupra ceea ce si-ar dori transportatorii“, a spus Stefano Albarosa, CEO Cefin Romania. Oferta pe baza careia a fost incheiat contractul cu Interfrigo Com cuprinde trei ani de acoperire completa, cu garantie si mentenanta valabile in toata Europa pentru EcoStralis, vehiculul proiectat special pentru reducerea semnificativa a consumului de combustibil. De asemenea, oferta cuprinde si finantare competitiva, cu rate lunare mici si posibilitatea de predare a flotei vechi catre dealer, acoperind in acest fel avansul necesar achizitionarii vehiculelor noi si obtinand un pret corect pe unitatile rulate. „Problema transportatorului apare atunci cand trebuie sa plateasca cei 7.500 de euro/camion in avans, ceea ce nu este usor, mai ales cand se achizitioneaza cel putin cinci vehicule, pentru ca acesta este minimul de unitati care trebuie cumparate pentru a se beneficia de campania pentru EcoStralis. Iar noi ne-am gandit sa usuram aceasta povara pentru transportator prin scheme foarte avantajoase de trade-in, de care a beneficiat si Interfrigo“, a spus Albarosa. Dupa perioada de trei ani in care vehiculul are acoperire completa, clientul are posibilitatea sa achizitioneze camionul cu 34.000 de euro.

Camioanele au fost comandate cu toate optiunile incluse
Vehiculele au noua motorizare Cursor de 10 l si 460 CP, special proiectata pentru performante ridicate in ceea ce priveste economia de combustibil. Pe langa dotarile standard imbunatatite, dintre care cel mai important element este iEco, sistemul de functionare a carui activare permite realizarea unei economii substantiale de combustibil, EcoStralis propune clientilor si un set de optionale care vizeaza sporirea sigurantei in trafic, si anume sistemul de monitorizare a presiunii in anvelope, pilot automat adaptiv, sistem de avertizare a schimbarii benzii de circulatie. Interfrigo Com a optat pentru includerea tuturor acestor optionale in dotarea vehiculelor achizitionate de la dealerul Iveco. In plus, orice livrare este insotita si de cursuri de training pentru soferi. Compania de transport are acum o flota de 15 camioane si, odata cu livrarea celor cinci noi unitati, Iveco devine marca principala in parcul Interfrigo, care mai cuprinde si 10 autoutilitare Iveco pentru distributie.
Compania, specializata in transporturi frigorifice, a aparut pe piata acum 10 ani, din nevoia de a asigura transporturile pentru firma mama producatoare si importatoare de peste si produse din peste, Pestisorul de Aur, infiintata in 1991.
„Am pornit cu doua camioane, am constatat ca nu sunt suficiente si ne-am gandit ca, fiind o activitate conexa, o putem dezvolta ca firma de sine statatoare, ceea ce s-a si intamplat. Am avut o dezvoltare relativ moderata si am ajuns acum la 15 camioane“, a declarat Jeni Paun, director general Interfrigo Com. In ceea ce priveste oferta facuta de dealerul Iveco, el spune ca a fost „exact ce ne trebuia in acest moment. A fost si o oferta corecta din punct de vedere al finantarii si eu sper sa dezvoltam parteneriatul.“

Alta flota de 40 de vehicule Ecostralis ar putea fi livrata in curand
Potrivit lui Stefano Albarosa, Cefin negociaza in prezent un contract de reinnoire de flota care presupune livrarea a 40 de unitati EcoStralis si preluarea altor 40 de camioane uzate. „Ne bucuram cu atat mai tare cu cat flota care va fi inlocuita nu este Iveco, ci este formata din marci concurente“, a declarat CEO-ul Cefin, care a mai adaugat ca in prezent aproape nicio firma nu mai cumpara camioane pentru extinderea flotei, ci se orienteaza doar spre reinnoiri, din necesitatea de a fi mai eficiente.