Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Campania de Black Friday din acest an a adus o creştere a livrărilor Sameday cu peste 20% față de perioada similară din 2021, au declarat reprezentanţii companiei de curierat pentru revista Tranzit. În plus, nu mai puţin de 60% din totalul comenzilor livrate în primele zile ale Black Friday au mers către easybox.

În pofida contextului dificil economic şi politic, în primele 4 zile de Black Friday, Sameday a livrat peste un milion de colete în easybox, volum cu 85% mai mare comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. O parte dintre clienții Sameday încă nu își încheiaseră campaniile de reduceri la începutul lui decembrie, astfel că Black Friday doar a deschis sezonul de vârf pentru comerţul electronic, iar așteptările erau pozitive până la finalul anului.„Peste 5.000 de angajaţi și colaboratori au lucrat pentru ca această ediție de Black Friday să fie un succes, fără întârzieri în livrarea coletelor. Peste 4.200 de curieri, sortatori și manipulanți au lucrat în schimburi, iar peste 3.500 de mașini au contribuit la livrarea coletelor într-un timp mediu de 1,4 zile, păstrând ritmul accelerat de anul trecut. Timpul minim de staționare a unui colet în easybox a fost de puțin peste un minut”, au precizat reprezentanţii Sameday.

Una dintre investițiile principale făcute de Sameday în 2022 a fost extinderea easybox în ţară şi străinătate, pentru aceasta fiind puşi la bătaie peste 20 de milioane de euro. Rețeaua regională easybox numără în prezent peste 4.200 de lockere, dintre care peste 3.600 doar în România. De menţionat că 31 dintre acestea de sunt alimentate cu panouri solare.