Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

De la deschiderea sa în 2018, invoitix ag cu sediul în Baden, Elveția, a deschis sucursale în toată Europa: mai întâi Spania, Polonia, Serbia, apoi în 2021 în Bulgaria și Republica Cehă, iar în 2022 în sfârșit în Lituania și România.

Invoitix ag este un start-up fintech care oferă una dintre cele mai mari platforme de facturare digitală din Europa pentru companiile de transport rutier. Invoitix oferă serviciile sale companiilor de transport rutier, indiferent de dimensiunea flotei sau dacă compania este deja pe piața de profil sau este abia la început.

„Capacitatea de a oferi servicii tuturor companiilor de transport rutier, indiferent cât de mici sau noi pe piață sunt, ne-a oferit un avantaj competitiv pe piața din România”, a spus Iulian Pene, Country Manager. „Clienților noștri le oferim, în primul rând, posibilitatea de a avea lichiditate imediată, să aibă întotdeauna numerar la îndemână”.

Serviciile invoitix includ generarea de facturi, achiziția de facturi, gestionarea conturilor de creanțe și servicii de colectare a datoriilor, plăți cu cardul de combustibil și optimizarea fluxului de numerar pentru companiile de transport rutier din toată Europa. Invoitix ag oferă clienților săi acces la o bază de date de peste 4.000 de contractori, care sunt evaluați în ceea ce privește disciplina lor de plată. Atunci când invoitix stabilește că un debitor este solid din punct de vedere financiar, invoitix plătește o astfel de factură în termen de 48 de ore către compania de transport. Prin urmare, nu este doar o informare pentru companiile de transport, ci un angajament real în ceea ce privește cash-flow-ul, prin procesarea plăților în 48 de ore de la facturare către compania de transport. Clienții invoitix (societăți de transport) au acces gratuit la baza de date și informații cu privire la debitori, în baza căruia transmit către invoitix procesul pentru facturarea comenzilor și a creanțelor aferente transporturilor internaționale din Europa.

Iulian Pene adaugă: „Invoitix taxează doar pentru fiecare factură solicitată pentru cumpărare. Valoarea comisioanelor depinde de volumul de cooperare dintre client și invoitix, dar invoitix nu percepe nicio taxă pentru acordarea, creșterea sau neutilizarea limitelor de factoring, deoarece clienții săi nu au nevoie de o astfel de limită de factoring. invoitix analizează plățile aferente serviciilor de transport internațional din perspectiva riscului contractantului. Limita și riscul beneficiarului sunt ceea ce poate evalua invoitix, oferind clienților săi oportunitatea de a se concentra pe ceea ce fac ei cel mai bine: să livreze mărfuri în toată Europa”.

Echipa invoitix, formată din reprezentanți de vânzări ce vorbesc diferite limbi străine, poate depăși bariera lingvistică dintre companii din multe țări europene. În prezent invoitix este o companie cu peste 100 de angajați care lucrează în 8 birouri diferite în Europa și care comunică zilnic cu clienții.

Pe piața din România primul contract de colaborare a fost semnat în 2019 și de atunci numărul clienților a crescut semnificativ, ceea ce a determinat compania să își înființeze filiala în București începând cu 2022. Astăzi, pe lângă serviciul de factoring pentru transport internațional, invoitix România caută să își extindă serviciile si la finanţarea transportului intern. Începând cu 2021 invoitix a marcat începutul primei finanțări a transportului intern în Spania și l-a extins și pe alte piețe în 2022. În prezent, în baza legilor naționale din România, filiala invoitix se află în plin proces de autorizare cu Banca Națională a României pentru finanțarea transporturilor interne, lansarea acestui serviciu fiind estimată în primul trimestru al anului 2023.

Avantajele colaborării cu invoitix:

Mai multe detalii la:

Email: ro_sales@invoitix.com

https://www.invoitix.com/ro