Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Comunicarea mai buna din partea autoritatilor de resort, atat cu transportatorii, dar mai ales cu omologii din tarile vecine ar duce la rezolvarea unor situatii punctuale mult mai eficient, crede Ioana Csengeri, administratorul societatii Bon-Trans, una din sutele de companii romanesti de transport care are probleme cu schimbul de soferi restrictionat de politia din frontiera maghiara. Aceasta situatie a fost expusa pe larg in cadrul primei conferinte Tranzit organizata in mediul virtual si transmisa LIVE pe canalele Tranzit de Facebook, LinkedIn si YouTube.
 
,,Fiecare schimb de soferi pe care l-am trimis in ultimele trei saptamani a presupus alta situatie’’, a explicat Ioana Csengeri. Managerul a exemplificat cu punctul de frontiera al Vamei Bors, acolo unde, atunci ,,cand s-a schimbat tura, s-a schimbat si regula. Aceeasi problema ca in Romania, decizia la varf exista, la baza aplicarea ei consta in cati oameni, tot atatea interpretari’’. Reprezentantul Bon-Trans este de parere ca situatia este si mai ingreuntata pentru faptul ca nu exista o comunicare suficient de buna a ministerului de resort cu transportatorii. ,,Am norocul sa fiu un pe un grup de Whatsapp al ministerului de resort si ma apuc sa zic cu ce probleme ma confrunt, dar daca grupul nu ar exista sau eu nu faceam parte din el? In weekend am avut probleme si soferii au trecut cu greu’’, a spus Ioana Csengeri in cadrul conferintei Live Tranzit. Oficialul spune ca situatia s-a rezolvat temporar doar dupa ce sotul sau s-a deplasat in vama. 
Aceasta a mai spus ca este dezamagita de faptul ca ministerul Transporturilor nu are inca un raspuns privind situatia schimburilor de soferi de la omologii maghiari. Alaturi de mai multi reprezentanti ai industriei, Ioana Csengeri sustine ca a cerut de nenumarate ori ca in frontiera sa fie prezenti si reprezentanti ai ISCTR sau ai Ministerului Transporturilor pentru a vedea cu ochii lor ce se intampla si a putea remedia situatia. Mai mult, la fiecare schimb de soferi, reprezentantul Bon-Trans are pregatit un dosar foarte stufos si ,,nici atunci nu sunt convinsa ca am tot ce trebuie’’. 
 
,,Am un dosar care cuprinde Anexa 3 din comunicatul CE, o declaratie inclusiv in maghiara ca respectivul sofer nu are simtome COVID, cu adeverinta medic familie care certifica faptul ca nu are simptome, cu o declaratie de la clientul meu potrivit careia schimburile sunt necesare si au nevoie de soferii de schimb, ma duc cu prima si ultima pagina din contract, un ordin de deplasare in care eu, ca si angajator, declar cine pe ce masina merge si cu ce se deplaseaza pana acolo. E penibil! De la minister mi s-a spus ca e numai problema mea, cand am semnalat prima data’’, a mai spus Ioana Csengeri in conferinta Live Tranzit.
 

Comunicarea mai buna din partea autoritatilor de resort, atat cu transportatorii, dar mai ales cu omologii din tarile vecine ar duce la rezolvarea unor situatii punctuale mult mai eficient, crede Ioana Csengeri, administratorul societatii Bon-Trans, una din sutele de companii romanesti de transport care are probleme cu schimbul de soferi restrictionat de politia din frontiera maghiara. Aceasta situatie a fost expusa pe larg in cadrul primei conferinte Tranzit organizata in mediul virtual si transmisa LIVE pe canalele Tranzit de Facebook, LinkedIn si YouTube.
 
,,Fiecare schimb de soferi pe care l-am trimis in ultimele trei saptamani a presupus alta situatie’’, a explicat Ioana Csengeri. Managerul a exemplificat cu punctul de frontiera al Vamei Bors, acolo unde, atunci ,,cand s-a schimbat tura, s-a schimbat si regula. Aceeasi problema ca in Romania, decizia la varf exista, la baza aplicarea ei consta in cati oameni, tot atatea interpretari’’. Reprezentantul Bon-Trans este de parere ca situatia este si mai ingreuntata pentru faptul ca nu exista o comunicare suficient de buna a ministerului de resort cu transportatorii. ,,Am norocul sa fiu un pe un grup de Whatsapp al ministerului de resort si ma apuc sa zic cu ce probleme ma confrunt, dar daca grupul nu ar exista sau eu nu faceam parte din el? In weekend am avut probleme si soferii au trecut cu greu’’, a spus Ioana Csengeri in cadrul conferintei Live Tranzit. Oficialul spune ca situatia s-a rezolvat temporar doar dupa ce sotul sau s-a deplasat in vama. 
Aceasta a mai spus ca este dezamagita de faptul ca ministerul Transporturilor nu are inca un raspuns privind situatia schimburilor de soferi de la omologii maghiari. Alaturi de mai multi reprezentanti ai industriei, Ioana Csengeri sustine ca a cerut de nenumarate ori ca in frontiera sa fie prezenti si reprezentanti ai ISCTR sau ai Ministerului Transporturilor pentru a vedea cu ochii lor ce se intampla si a putea remedia situatia. Mai mult, la fiecare schimb de soferi, reprezentantul Bon-Trans are pregatit un dosar foarte stufos si ,,nici atunci nu sunt convinsa ca am tot ce trebuie’’. 
 
,,Am un dosar care cuprinde Anexa 3 din comunicatul CE, o declaratie inclusiv in maghiara ca respectivul sofer nu are simtome COVID, cu adeverinta medic familie care certifica faptul ca nu are simptome, cu o declaratie de la clientul meu potrivit careia schimburile sunt necesare si au nevoie de soferii de schimb, ma duc cu prima si ultima pagina din contract, un ordin de deplasare in care eu, ca si angajator, declar cine pe ce masina merge si cu ce se deplaseaza pana acolo. E penibil! De la minister mi s-a spus ca e numai problema mea, cand am semnalat prima data’’, a mai spus Ioana Csengeri in conferinta Live Tranzit.