Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

eMAG, cel mai mare magazin online românesc și unul dintre cei mai mari investitori pe zona de publicitate, anunță o nouă schimbare la conducere, astfel Irina Pencea va prelua funcția de General Manager al eMAG România.

În noua sa funcție, Irina Pencea va continua să dezvolte investițiile în tehnologie și în infrastructura de servicii pentru beneficiile clienților. Irina Pencea s-a alăturat echipei în urmă cu doar opt luni la conducerea marketingului, iar în prezent va prelua atribuțiile de la Tudor Manea care reprezintă funcția de Grup CEO al eMag. Din poziția de Group CEO, Tudor Manea continuă să coordoneze dezvoltarea întregului grup de companii eMAG în regiune, potrivit unui comunicat.

Irina Pencea și-a început cariera în comunicare în urmă cu 24 de ani, având o pregătire academică în marketing. În calitate de antreprenor, a fondat unele dintre cele mai de succes agenții independente de publicitate din România și a contribuit la construirea mai multor branduri de succes în industrii, precum banking și e-commerce, telecom, retail sau energie.

„Această mutare vine din faptul că România, teritoriul unde avem și cea mai mare parte a business-ului, continuă să aibă un potențial mare de creștere a comerțului online, de aceea noi dorim să ne concentrăm și mai mult pe crearea de sinergii între investițiile pe care le-am făcut în ultimii ani în gama de produse, tehnologie, servicii și infrastructură, care să aducă beneficii mai mari clienților. După doi ani în care am avut roluri multiple, fiind atât CEO al Grupului, cât și General Manager pentru eMAG România, i-am propus Irinei acest rol datorită competenței în marketing și experienței în antreprenoriat, cu mandatul de a aduce mai mulți clienți care să cumpere mai des de la eMAG și să fie mai fericiți cu alegerea lor.”,

a declarat Tudor Manea, Grup CEO eMAG.

„După mulţi ani de antreprenoriat în marketing, acum aproape un an m-am alăturat echipei eMAG, care a construit cel mai puternic business de e-commerce din regiune, pentru a contribui la consolidarea imaginii brandului. Astăzi, mă bucur să accept această nouă provocare de a defini și pune în practică, alături de echipă, noi modele de creștere în jurul nevoilor clientului, care a trecut prin multe transformări în ultimii ani – pandemie, război la granițe, inflație – și are mai mult discernământ în a alege soluția de shopping care să îi ofere atât o gamă largă de produse, cât și prețuri mai bune și servicii care să îi simplifice experiența de cumpărare. Este rolul nostru de lider al comerțului online în România să popularizăm soluția de shopping cu cel mai mare grad de adaptabilitate pentru orice context.”,

a precizat Irina Pencea, noul Director General eMAG România.

In paralel cu lansarea unor noi modele de stivuitoare, dintre care unele intra in productia de serie in acest an, Clark s-a concentrat in 2011 pe extinderea retelei de vanzari si service, in conditiile in care acum sunt vizate si piete noi sau pe care compania americana nu avea o prezenta prea consistenta.
Spre deosebire de alti producatori de echipamente de manipulat, strategia de vanzari a grupului american Clark a fost constituirea unei retele puternice de dealeri. Acestia sunt companii independente, care asigura atat partea de vanzari, cat si service-ul, si sunt in legatura stransa cu clientii finali. In ultimul timp insa a fost luata in calcul si varianta deschiderii unor filiale proprii in Europa, in vederea imbunatatirii comunicarii cu si intre dealeri, dar si pentru a oferi sprijin mai mare pentru vanzari si service.

Astfel, in 2009, desi a fost an de criza, Clark si-a deschis filiala din Lyon (Franta), care este un punct central de organizare a activitatii dealerilor din Franta ("dealer support center"), precum si din celelalte tari vorbitoare de limba franceza, respectiv din Africa. In acelasi timp, o alta filiala urmeaza sa fie deschisa in Rusia sau Turcia, pentru Orientul Mijlociu.
30 de dealeri noi
Clark functioneaza pe principiul unei afaceri de familie, unde strategiile de dezvoltare sunt elaborate pe termen lung. In conditiile actuale, dupa revenirea pietei in 2010 si 2011 si atingerea, din nou, a nivelului din 2007 (chiar daca in a doua jumatate a anului trecut s-a constatat o incetinire a evolutiei), pentru 2012 se anticipeaza o continua crestere pe segmentul echipamentelor de manipulat. Dorim sa avem un parteneriat pe termen lung cu dealerii nostri si suntem dispusi sa ii ajutam sa se dezvolte prin cursuri de instruire pentru produsele si serviciile de intretinere si reparatii, precum si prin cursuri de management si marketing. Iar acestea sunt cu atat mai importante pentru dealerii noi, abia intrati in sistem, a explicat Rolf Eiten, director de vanzari si marketing Clark Europe GmbH. ……