Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

PETRONAS Lubricants International (PLI) a lansat la final de septembrie noua gamă de uleiuri PETRONAS Urania, pentru camioane ușoare și grele și pentru vehicule comerciale, proiectată pentru a rezista mai mult, având, datorită noii tehnologii Strong Tech™, durabilitatea necesară pentru a face față chiar și celor mai dificile situații din Europa, Orientul Mijlociu și Africa.

În fața temperaturilor înalte din motoare, oxidării și depunerilor, Urania aduce un plus de rezistență camioanelor și vehiculelor care trebuie să lucreze în condiții aspre și la încărcături grele, pe vreme extremă și când cererea pentru reaprovizionarea rapidă a rafturilor magazinelor este mare.

Noua gamă de uleiuri de înaltă calitate mărește intervalul de schimb, minimizează uzura, reduce timpul în care vehiculul nu poate fi utilizat și, în cele din urmă asigură flexibilitate operațională completă.

Dezvoltată cu tehnologia StrongTech™ în cadrul Centrului PLI Global Research & Technology din Santena (Torino, Italia), noua formulă le permite vehiculelor să ruleze un timp mai lung, deoarece uleiul formează un film fluid puternic. Lanțurile de molecule robuste blochează funinginea pentru a menține vâscozitatea optimă și pentru a se apăra împotriva uzurii și oxidării, extinzând eficiența uleiului până la următoarea revizie.
PETRONAS Urania este conceput pentru a spori durata de viață a motorului sub presiune, astfel încât să atenueze și provocările cu care se confruntă în prezent conducătorii auto.

Rentabilitatea, care vine odată cu timpul mai lung pe șosea și cu maximizarea capacităților vehiculului, se datorează experienței PLI de 20 de ani în îmbunătățirea eficienței consumului de combustibil și reducerea costului total de întreținere. În plus, serviciile de asistență continuă pe care PLI le oferă clienților le permit utilizatorilor să obțină tot ce este mai bun de la lubrifianții PETRONAS Urania. Datorită celor mai inteligente tehnologii și sprijinului oferit, șoferii pot avea încrederea deplină în camionul lor pentru a-și realiza toate sarcinile în timp util și în limita bugetului.

PETRONAS Urania este proiectat și pentru reducerea emisiilor de CO2, astfel încât conducătorii auto pot maximiza timpul de funcționare fără a compromite durabilitatea. De exemplu, noul Urania 5000 5W-30 menține o peliculă mult mai subțire în comparație cu uleiurile convenționale 5W-30, reducând semnificativ consumul de combustibil și emisiile. În ansamblu, gama îndeplinește cele mai stricte standarde internaționale privind calitatea și impactul asupra mediului.

Menținând vehiculele, în mod responsabil, pe drum mai mult timp, managerii de flote și șoferii acestora nu numai că pot respecta reglementările dure în ceea ce privește mobilitatea durabilă, ci rămân și în prima linie a exploatării responsabile a parcului auto.

Noua formulă PETRONAS Urania le oferă camioanelor forța de a funcționa intens mai mult timp datorită dezvoltării și testării în cele mai extreme evenimente, inclusiv Formula 1, Moto GP și Raliul Dakar.

Pentru a împărtăși mai mult din forța de bază a PETRONAS Urania, echipa PLI a adus evenimentul Eroi de neoprit – PETRONAS Urania Roadshow în Europa, sub forma unui tur ce își propune să sărbătorească eforturile eroice ale șoferilor de camion în perioada pandemiei și să testeze fiabilitatea și durabilitatea noii game de uleiuri de motor.

În România, evenimentul a fost organizat de MEC DIESEL SEE, partener Petronas de peste 20 de ani.

MEC DIESEL SEE este, așa cum știți deja, specialist în motoare și piese de motoare, iar lubrifianții reprezintă peste 20% din cifra sa de afaceri. Compania are o rețea națională în 13 dintre cele mai importante orașe ale țării.

Evenimentul a avut loc la Academia Titi Aur, a fost prezentat de Andi Moisescu și Roxana Ciuhulescu și la el au participat reprezentanți ai MEC DIESEL și Petronas, clienți și jurnaliști din domeniul auto.

Compania a simțit în prima parte a anului trecut contracția pieței auto adusă de pandemia Covid-19, însă a înregistrat o revenire în semestrul al doilea, deoarece a reușit să se adapteze rapid la noua realitate și și-a păstrat integral operațiunile în toate cele 13 birouri de vânzare și depozite la nivel național.

Cele mai mari vânzări au fost înregistrate în 2020 la categoria motoare complete și piese de motor, lubrifianți, pneumatică și transmisii și la componente precum elemente ale sistemelor de frânare și suspensie, role și curele etc.

„Rezultatele obținute în 2020 ne-au demonstrat că merităm poziția de lider pe piața de piese de schimb pentru motoare, reușind, totodată, să ne depășim bugetul într-un an plin de incertitudini. Pentru 2021, strategia noastră este să fim cât mai receptivi la nevoile clienților și să le venim în întâmpinare cu o experiență nouă prin intermediul acțiunilor de marketing moderne. Totodată, vom investi în e-commerce, vom transfera o parte din business în mediul online și vom continua să lucrăm la diversificarea gamei de produse și servicii oferite”, a declarat Monica Dan, director general MEC DIESEL SEE.

Așadar, chiar dacă 2021 se anunță a fi la fel de provocator, estimările companiei sunt optimiste. Conform datelor analizate de aceasta, piața auto va înregistra o creștere generală de cel puțin 7-10% atât pentru autoturisme, cât și pentru autovehicule comerciale ușoare sau grele. Compania mizează pe a doua jumătate a anului, când vor fi în plină dezvoltare proiectele mari de investiții și programele de dezvoltare economică, deci va exista o cerere crescută pentru piese de schimb pentru autovehicule comerciale.

Și, pentru că afacerea se dezvoltă rapid și creșterea este constantă, MEC DIESEL își propune ca în 2021 să deschidă încă două noi puncte de lucru și să angajeze 10 specialiști în domeniu. La ora actuală, echipa sa include 94 de profesioniști, implicați atât în vânzări, logistică și consultanță, cât și în activitatea de pe teren.

MEC-DIESEL SEE are acum în România 13 birouri comerciale și 13 depozite cu stocuri, în cele mai importante orașe ale țării. Gama de produse este diversificată, cu peste 18.000 de repere unice în portofoliu, iar stocul are o valoare de peste 5 milioane de euro în depozitul central de la București și acces imediat la stocul din Italia, în valoare de 35 de milioane de euro.