Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Mediapost Hit Mail, cea mai mare companie de marketing direct din România, a închiriat un spațiu de 19.000 mp care include depozitare și zonă de birouri în parcul industrial Chitila Logistics Hub, dezvoltat de Global Vision și Globalworth. În acest spațiu modern din parcul amplasat lângă șoseaua de centură a Bucureștiului, compania va opera servicii de logistică și e-commerce pentru companii din domenii precum retail, FMCG, energie sau servicii.

Compania a ales Chitila Logistics Hub datorită funcțiunilor de ultimă generație și a poziționării strategice Parcul dispune de 75.000 de metri pătrați de spații de depozitare și spații dedicate producției, cu temperatură ambientală sau controlată, zone de birouri și platforme exterioare.

Mediapost Hit Mail oferă clienților săi soluții complexe care includ marketing, logistică și IT. Produsul său fulfill.ro preia întreaga logistică a unui magazin de e-commerce: recepția și depozitarea mărfurilor, coletarea și gestionarea retururilor, etichetare. Fondată în 1997, Mediapost Hit Mail a devenit, începând cu 2009, parte a prestigiosului grup francez La Poste (Poșta Franceză). Cu o prezență semnificativă pe piața din România și Bulgaria, grupul format de Mediapost Hit Mail si filialele sale are peste 500 de angajați și o cifră de afaceri de 57.9 de milioane de euro in 2022

„Dezvoltarea constantă a liniilor noastre de business logistice, și în special a produsului nostru fulfill.ro destinat magazinelor de e-commerce de toate mărimile, a făcut ca depozitele noastre să ne „rămână mici” la fiecare 5 ani. Am crescut de la 1.500 la 4.500 la 10.000 mp, iar acum ne vom muta într-un depozit de 19.000 mp, care ne oferă și posibilități de extindere. Interesant este că factorul principal care determină creșterea cererii pentru fulfill.ro nu este, așa cum s-ar putea crede, creșterea e-commerce-ului din România, ci creșterea procentului de magazine online care decid să își outsource-eze întreaga logistică unui furnizor-partener specializat. Acest furnizor-partener ia asupra lui problemele din ce in ce mai dificile legate de gestionarea resurselor umane ale operațiunilor logistice, dar și cele legate de autorizații și compliance. La fel de importantă pentru client este posibilitatea să scaleze în timp real atunci când cererea magazinului de e-commerce crește, și să reducă proporțional costurile logistice ale magazinului atunci când cererea scade ”, a spus Marian Seitan, Managing Director Mediapost Hit Mail.

„Am reușit să dezvoltăm în acest hub un centru de distribuție esențial pe harta logistică a capitalei și nu numai, datorită funcțiunilor variate și a poziționării În prezent, această comunitate de afaceri crește datorită expansiunii comerțului online și al sectorului de retail pe de o parte, iar pe de altă parte datorită dezvoltării industriei ușoare care capătă o amploare tot mai mare. Aceste două tendințe au ajutat și la creșterea ponderii spațiilor de birouri in hub-ul nostru din Chitila. Rezultatele au generat un grad de ocupare de aproape 100% și în cazul acestui proiect dezvoltat de Global Vision, împreună cu partenerii nostri, Globalworth. Compania noastră are în planurile de dezvolare încă un proiect de tip last-mile în zona centurii de nord a Capitalei” a declarat Sorin Preda, CEO și fondator Global Vision.

„Îi urăm bun venit în comunitatea noastră echipei Mediapost Hit Mail și suntem convinși că această colaborare va fi una de lungă durată! Ne bucurăm că am reusit, împreună cu Global Vision, să oferim un parc industrial pozitionat strategic, cu toate dotările necesare pentru nevoile din prezent. Proiectul Chitila Logistics Hub este mai mult decat o adresă; este o locație strategică pentru companiile care caută să-și dezvolte operațiunile. Ne dorim să stabilim un nou standard în sectoarele de logistică si de industrial, prin angajamentul pe care ni-l asumăm zi de zi pentru inovație, sustenabilitate și satisfacția clienților noștri”, a adăugat Mihai Zaharia, Director de Investiții Globalworth România / Director Piețe de Capital Globalworth Group.

Tranzacția a fost facilitată de Colliers, agenția fiind partener în cadrul mai multor tranzacții din parcurile industriale dezvoltate de Global Vision și Globalworth.

Suntem recunoscători pentru că am avut oportunitatea de a contribui activ în această tranzacție semnificativă, mai ales într-un context de piață imobiliară industrială și logistică atât de competitivă și strâns interconectată. Dimensiunea acestei tranzacții este relevantă în ceea ce privește extinderea suprafeței implicate și servește ca un indicator al lichidității din sectorul imobiliar local, oferind astfel o referință valoroasă pentru viitoarele tranzacții și consolidând încrederea potențialilor investitori noi în piața din România. Echipa noastră, cu conexiuni extinse și o cunoaștere vastă a pieței terenurilor, clădirilor și investițiilor imobiliare, își întărește astfel și mai mult poziția în sectorul imobiliar industrial și logistic, prin serviciile de consultanță și tranzacționare”, a subliniat Victor Coșconel, Head of Leasing | Office & Industrial Agencies la Colliers

Chitila Logistics Hub beneficiază de o amplasare strategică, în nord-vestul Bucureștiului, având o conectivitate excelentă din punct de vedere al infrastructurii. Parcul industrial este localizat în vecinătatea șoselei de centură a Capitalei, a Autostrăzii A1 și a unuia dintre cele mai importante noduri de cale ferată din România. De asemenea, oferă acces facil către DN7, șosea care face legătura cu zona centrală a Bucureștiului. Chitila Logistics Hub găzduiește o comunitate de afaceri puternică care beneficiază de acces facil la o infrastructură rutieră bună care leagă parcul de capitală și de centrul, vestul și sud-estul României, transport public la intrarea în parc și funcțiuni care permit optimizarea cheltuielilor de operare. În parc sunt prezente companii importante atât din domeniul producției ușoare, cât și a logisticii. Printre ele se numără HAVI, Mega Image, Rovere și Alliance Healthcare România. Datorită apropierii de șoseaua de centură a orașului și accesului la transportul public, parcul oferă mediul optim pentru un ecosistem de afaceri.

Dezvoltatorii Belvedere Residence din nordul Bucureștiului, una dintre cele mai dinamice zone rezidențiale premium, au vândut unui investitor privat galeria comercială de la parterul clădirilor rezidențiale din cadrul ansamblului, în cea mai mare tranzacție cu spații de retail stradal înregistrată în ultimii ani, tranzacție intermediată de firma de consultanță imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.

Belvedere Residence este construit pe strada Fabrica de Glucoză, pe latură nordică a lacului Tei și este primul proiect rezidențial de mari dimensiuni din zona Barbu Văcărescu. Galeria comercială are o suprafață închiriabilă de aproximativ 6.000 m2, dezvoltată în patru faze și este deservită de circa 200 de locuri de parcare. Primele trei faze sunt finalizate și sunt ocupate integral, iar faza a patra urmează să fie livrată la sfârșitul anului viitor.  

Belvedere Residence este un proiect reprezentativ pentru zona Fabrica de Glucoză, succesul de care s-a bucurat transformând această parte a orașului într-un pol rezidențial cu o dinamică spectaculoasă. Pe de altă parte, un element esențial pentru perfectarea acestei tranzacții au reprezentat-o locația proiectului, care oferă o deschidere completă la bulevardul principal, dar și posibilitatea de a utiliza un număr generos de locuri de parcare.

Printre chiriașii galeriei comerciale se numără Mega Image, Natuzzi Italia, Bang & Olufsen, Husqvarna, Art Granit, Sweat Concept, Libra Bank, Loft Ceramics, Sophia etc.

„Vedem un interes în creștere din partea investitorilor privați pentru achiziția de proiecte imobiliare generatoare de venituri, iar spațiile de retail, ancorate în general de rețele de food sunt printre preferatele acestora având în vedere rezistența mai mare la șocuri precum inflație sau scăderea consumului. Iar dacă aceste spații sunt parte componentă a unui proiect mixt, care include și zone rezidențiale, atunci produsul este și mai atractiv pentru investitorii care doresc să își plaseze banii în proprietăți care pot genera venituri și randamente pe termen lung. Pentru perioada următoare estimăm că vom finaliza și alte tranzacții pe care le avem în diverse stadii de negociere cu proprietăți similare”, afirmă Mihaela Pană, Partner Private Investment Capital Markets, Cushman & Wakefield Echinox.

Segmentul de retail a fost anul trecut a doua cea mai atractivă clasa de active din punct de vedere al volumului tranzacțiilor, după birouri, iar potențialul este de creștere, având în vedere negocierile în curs. În 2022, au fost tranzacționate proiecte de retail în valoare de 325 milioane de euro, comparativ cu 180 de milioane de euro în 2021. „Această tranzacție dovedește încă o dată că piața imobiliară oferă oportunități de business extrem de variate și adaptate unei game foarte vaste de investitori și unor strategii diverse. În acest context, este foarte important să identifici produsul care să corespundă așteptărilor cumpărătorilor, dar în același timp să aliniezi aceste așteptări la ceea ce își propune vânzătorul”, concluzionează Alexandru Mitrache, Head of Transactions Land & Investment.