Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Volumele din megahub-ul Lehrte sunt în creștere, după ce operatorul de transport combinat Kombiverkehr folosește noul hub intermodal din Saxonia Inferioară. În primul pas al dezvoltării, terminalele Ludwigshafen, Lübeck (CTL și Baltic Rail Gate) și Duisburg sunt conectate prin trenuri la platforma de transbordare rapidă deschisă în iunie anul trecut.

După Lehrte, Kombiverkeh va fi conectat, către finalul lunii aprilie, și la terminalele din Munchen și Verona. Potrivit companiei, toate aceste conexiuni cu megahubul Lehrte vor permite transportul combinat către și dinspre Belgia, Suedia, Norvegia, Franța, Spania, Austria, Ungaria, Grecia și Turcia. Compania germană plănuiește să adauge și alte terminale megahubului, ceea ce va face posibile conexiunile cu mai multe orașe germane – Berlin, Kiel, Hamburg, dar și cu țări învecinate – Republica Cehă, Austria, Polonia, Suedia și Olanda.

Datorită capacităților sale și tehnologiei implementate, terminalul din Lehrte stabilește noi standarde în transportul combinat. „Tehnologia sistemului este complet automatizată și permite transbordarea rapidă a semiremorcilor și a containerelor între trenurile de intrare și de ieșire în doar câteva ore“, se arată într-o informare. Pe de o parte, unitățile se pot transfera dintr-un tren în alt tren, însă se poate face și trecerea de la camion la tren și invers, în mod clasic, ca și în celelalte terminale.

Megahub-ul Lehrte este proiectat cu un sistem format din șase macarale pentru o capacitate de manipulare de 269.000 de unități de încărcare pe an. Operatorul este Megahub Lehrte, o societate mixtă între Duss (Deutsche Umschlaggesellschaft Schiene-Straße) și Kombiverkehr.