Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ahead Logistics a profitat de aceasta perioada pentru a-si selecta soferii, dar si pentru a impune unele reguli in cadrul companiei. Din cauza lipsei de soferi cu care s-a confruntat piata de transport din ultimii ani, sunt firme care au acceptat chiar si cereri absurde venite de la acestia, numai sa isi poata onora comenzile. Una dintre solicitarilor celor care venit atunci sa se angajeze la Ahead Logistics a fost sa lucreze cateva zile iar apoi sa stea acasa acelasi numar de zile. Dar acest sistem nu este acceptat de conducerea companiei. „Nu mi se pare normal ca, daca sunt sase programe de condus, soferii sa lucreze cat vor ei si apoi sa aiba liber aceeasi perioada de timp. Sunt firme de transport care au cedat la astfel de cereri si asa cei mai multi cereau un astfel de program de lucru“, a declarat Mircea Manescu, directorul companiei.
In aceasta perioada firma a schimbat circa zece soferi cu altii care au venit de la international. Inlocuiti au fost, in general, cei care au adus pagube. „Nu cred ca acesti soferi vor pleca prea curand in Comunitate, deoarece este clar ca cei din vest nu isi mai doresc camioane romanesti acolo. Ei vor sa isi sprijine flotele proprii, ceea ce ar trebui sa faca si statul roman prin investitii in infrastructura.“
Alte masuri au vizat responsabilizarea soferilor carora li s-a impus sa plateasca amenzile primite din cauza lor. „Nu mi se pare normal sa suporte firma orice abatere, mai ales ca sunt cazuri in care se inteleg cu politistii ca pentru greseala lor sa le dea o amenda pe firma. Depasesc pe linie continua sau circula prin alte locuri decat au avut autorizatie de acces. Sau, din cauza neatentiei, lovesc masinile, iar costurile in cazurile celor specializate sunt considerabile. Usile din spatele dubelor de frig costa peste 10.000 de lei si cred ca am schimbat foarte multe usi stricate din cauza neatentiei soferilor. Acum sunt mai atenti si ii incurajam, acolo unde se poate, sa faca singuri reparatiile minore. Am suportat destul din cauza soferilor! Unii lovesc masinile intentionat, nici nu apuci sa repari ce strica ei. Mai ales ca reparatiile la vehiculele de frig se fac destul de greu.“