Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation (MFTBC), unul dintre principalii producători de vehicule comerciale din Asia sub umbrela Daimler Trucks Asia, anunță extinderea noutăților introduse pe noul Canter și la gama sub 7,5 t, care răspunde acum noile reglementările japoneze ce urmează să fie introduse în acest an.
Compatibilitatea cu standardele J-OBD II include acum toate modelele de până la 7,5 t, pentru cele mai grele standardele de poluare fiind deja în vigoare. Dispozitivul de protecție anti-împănare spate (RUP) este instalat înainte de începerea aplicării reglementărilor în septembrie 2021. Noul Canter, vândut în Japonia începând din martie 2021, dispune de un motor cu putere maximă de 150 CP, în tandem cu o cutie de viteze Duonic 2.0 cu șase trepte de viteză.
Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation (MFTBC), a livrat în 2020 un total de 3 camioane electrice ușoare eCanter către IKEA Japonia. IKEA Japonia, filiala japoneză a companiei suedeze de mobilă pentru casă IKEA, este prima companie de mobilă pentru casă care primește livrări ale eCanter. Două dintre cele 3 vehicule sunt operate de IKEA Japonia și unul este deținut de SG Moving Co., Ltd., care este partener logistic al IKEA Japonia.
IKEA Japonia susține puternic inițiativele de sustenabilitate și măsurile de protecție ale mediului care au un impact pozitiv asupra oamenilor, societății și pământului.
IKEA și-a stabilit un obiectiv de reducere cu 80% a emisiilor sale de gaze cu efect de seră până în 2030. Compania a stabilit, de asemenea, obiectivul de a utiliza exclusiv vehicule electrice pentru nevoile sale de transport până în 2025. Compania a introdus 2 eCantere în operațiunile sale de livrare în martie 2020, urmat de un vehicul suplimentar al noului model cu caracteristici de siguranță îmbunătățite în decembrie 2020. Unul dintre cele 3 vehicule a fost utilizat pentru livrarea produselor între magazinele IKEA Kohoku și IKEA Harajuku, în timp ce 2 au fost utilizate pentru livrarea produselor către casele clienților.
ECanter are o autonomie de aproximativ 100 km cu o singură încărcare și este potrivit în special pentru transportul urban, producând mai puțin zgomot și vibrații decât un vehicul cu motor diesel. De asemenea, este capabil să răspundă nevoilor de transport atât pe timp de noapte, cât și pe zi, deoarece poate fi încărcat noaptea, ceea ce duce la ore de lucru mai eficiente în timpul zilei. eCanter poate acoperi aplicații operaționale mai lungi de 100 km cu încărcare rapidă repetată. Sistemul eCanter utilizat pentru livrările între IKEA Kohoku și IKEA Harajuku conduce în medie aproximativ 50 km pe zi, pe baza unei călătorii dus-întors. În unele zile cu început de livrare devreme, vehiculul parcurge peste 100 km în timpul a 2 călătorii dus-întors între locații, dovedind capacitatea eCanter de a parcurge întreaga sa autonomie.
În calitate de producător de vehicule comerciale, MFTBC se angajează să reducă emisiile de CO2 prin viziunea sa de a face ca toate vehiculele noi de pe piața japoneză să fie „rezervor-la-roată” neutre în CO2 până în 2039. eCanter este gata să joace un rol semnificativ în atingerea de zero emisii din flotele de vehicule comerciale, deoarece interesul pentru formarea societăților decarbonizate câștigă avânt în cadrul guvernelor, atât în interiorul, cât și în afara Japoniei. MFTBC va continua să se angajeze în realizarea transportului sustenabil cu clienți dintr-o varietate de industrii.
02.10.2020
Ultimul număr: Septembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit