Producția de caroserii a Schmitz Cargobull va continua însă în Toddin (Germania), mai ales că această companie are, de la finalul lui 2017, o participație de 40% în GRW Holdings, deci prin noul pas strategic cele două mărci își consolidează și mai mult cooperarea.
GRW a fost fondată în 1996 în Worcester (Africa de Sud) și este un important dezvoltator și producător de remorci cisternă, unele dintre componente fiind furnizate de Schmitz Cargobull. Compania își comercializează produsele pe piața europeană de câțiva ani și, pentru a avea o prezență mai puternică aici, a răspunde mai rapid cerințelor clienților și a-și extinde gama de modele a preluat unitatea de producție din Toddin, unde își propune să fabrice în 2022 peste 100 de cisterne.
Vehiculele GRW vor fi echipate cu sistemul telematic TrailerConnect® și în viitor și cu trenul de rulare Schmitz Cargobull Modulos și cu axele Rotos.
GRW este și partener de service atât pentru vehiculele proprii, cât și pentru cele ale Schmitz Cargobull.
Aceasta este prima semiremorcă Schmitz produsă în Marea Britanie, la Manchester, la fabrica inaugurată anul acesta, și a fost concepută pentru operatorii britanici și irlandezi, cărora la aduce ca principale beneficii reducerea costurilor, a emisiilor de carbon și a timpilor de livrare.
S.KO Pace Smart va fi folosită în primul rând pentru livrarea de colete și de mărfuri sensibile la condițiile de mediu și combină construcția de calitate a Schmitz Cargobull, bazată pe șasiul complet galvanizat Modulos cu garanție anticoroziune de 10 ani, cu panourile inovatoare Struktoplast fagure de miere, care sunt ușoare, astfel încât întreaga semiremorcă are cu 600 kg mai puțin decât modelele similare ale competitorilor, așa cum promit reprezentanții producătorului.
Noul model are trei înălțimi utile posibile, de 2.600, 2.800 și 3.200 mm, volum maxim de încărcare de 108 mc și spațiu pentru 33 de europaleți sau 26 paleți ISO, este certificat complet EN 12642 Cod XL și este disponibile cu numeroase opționale, printre care sisteme de ancorarea mărfurilor, acoperiș translucid, lift și două tipuri de uși. Iar axele Rotos beneficiază de garanție de șase ani sau 1.000.000 km.
Semiremorca dispune de sisteme de fixare a încărcăturii, pentru a proteja coletele, inclusiv plase sau porți de siguranță pentru coletele din spate, și are o rezistență standard a podelei de 5,5 t, cu posibilitate de creștere la 7,1 sau 8 t pentru firmele care transportă încărcături mai grele sau care au nevoie să mute echipamentele de manipulare a mărfurilor.
Iar sistemul telematic Schmitz Cargobull TrailerConnect este oferit standard, pentru conectivitate inteligentă și pentru diagnosticarea rapidă a tuturor componentelor.
Noua semiremorcă a fost comandată deja în număr mare.
02.10.2020
Ultimul număr: Septembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit