Grupul MOSOLF testează un ansamblu format dintr-un autotractor Scania cu Gaz Natural Comprimat (CNG) şi o platformă Kässbohrer pentru transport autoturisme. Noul camion CNG este folosit pentru transportul local la sediul companiei în Ketzin, Brandenburg, vehiculul fiind dezvoltat pentru a îndeplini specificaţiile necesare din industria de transport auto.
Spre exemplu, rama joasă, care este deosebit de importantă pentru transportatorii auto, reprezintă cea mai mare provocare atunci când vorbim de un vehicul alimentat cu CNG pentru logistica automotive, iar acest model este special adaptat în acest sens, se arată într-un comunicat al companiei germane. Potrivit producătorului, valorile emisiilor de CO2, oxid de azot și particule sunt mai mici pentru motoarele pe gaz decât pentru motoarele diesel convenționale. Reducerea CO2 este de cel puțin 20% și chiar de 100% atunci când se utilizează bio-metan. Zgomotul motorului este, de asemenea, redus.
Noul vehicul CNG este echipat cu patru rezervoare de gaz și diverse sisteme de asistență a șoferului pentru o siguranță rutieră îmbunătățită. În plus, față de sistemele de asistență pentru şofer sau sistentul de frânare de urgență, MOSOLF a dotat și vehiculul cu un sistem ce permite oprirea acestor sisteme. Acest lucru îl ajută pe șofer când întoarce la dreapta pentru a evita accidentele din cauza unghiului mort. Achiziționarea camionului alimentat cu gaz a fost subvenționată de statul german în conformitate cu „Directiva subvenții pentru camioane eficiente din punct de vedere energetic și / sau cu emisii reduse de CO2”.
Flota MOSOLF este aproape toată la standardul Euro 6. Compania folosește, de asemenea, camioane extra-lungi ca parte a unui serviciu de transfer între Zuffenhausen și Kornwestheim, crescând astfel productivitatea şi reducând emisiile de CO2 pe unitate transportată.
02.10.2020
Ultimul număr: Septembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit