Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Prezentat la finalul saptamanii trecute, in premiera, in Romania, cu ocazia inaugurarii celui de-al 9-lea service MAN din reteaua MHS Truck Service, noul autotractor MAN TGX va fi promovat direct in locatiile clientilor. Importatorul a luat aceasta decizie din cauza situatiei generate de pandemia de coronavirus. Tot cu ocazia noului service, MHS a inceput vanzarea pe plan local si a comercialei usoare TGE.
Noua generatie de camioane MAN a fost prezentat la nivel international la inceputul acestui an, in luna februarie, si reprezinta trecerea producatorului bavarez de la un furnizor de vehicule comerciale la unul de solutii de transport inteligente si durabile. Gratie noilor lanturi cinematice, elementelor aerodinamice imbunatatite, sistemelor de asistenta, precum MAN EfficientCruise, noua generatie de camioane MAN aduce economii de combustibil de pana la 8.2%, lucru confirmat si de cel mai nou raport T?V, respectiv reduceri semnificative ale dioxidului de carbon eliminat in aer. Noua gama cuprinde modelele TGX, TGS, TGM si TGL, disponibile intr-o varietate de versiuni constructive. Filozofia care a stat la baza dezvoltarii noii generatii de camioane MAN a fost pastrarea a ceea ce a fost incercat si testat, respectiv imbunatatit atunci cand a fost nevoie la seria de camioane in decursul timpului.


 

Ca si pana acum, noul MAN TGX este disponibil cu trei serii de motoare: D15, D26 si varful de gama D38, care acopera o plaja de putere cuprinsa intre 330 CP si 640 CP (MAN D38 – de la 540 CP la 640 CP, MAN D26 – de la 430 CP si 510 CP si MAN D15 – de la 330 CP la 400 CP). Pe langa versiunile clasice de autotractoare 4×2 si 6×2, respectiv sasiu rigid, noul MAN TGX este inca disponibil in versiuni autotractor 6×4 si 8×4, acestea fiind o alegere populara pentru companiile de transport agabaritic. Autotractorul 4×2 poate fi comandat optional cu sistemul de tractiune hidrostatica MAN HydroDrive pe puntea fata, care ofera o tractiune superioara pe suprafetele neasfaltate, dar mentine si o sarcina utila ridicata. Cu aceasta diversitate de optiuni, noul MAN TGX acopera o gama cuprinsa intre 18 si 41 de tone masa totala maxima autorizata (MTMA) a vehiculului. In cazul aplicatiilor grele, MTMA este de 250 de tone. Noul MAN TGX este disponibil cu trei versiuni de cabina GX, GM, GN, cu volume cuprinse intre 9.7 m3 si 12.6 m3. Din cauza situatie generate de pandemia de coronavirus, MHS Truck & Bus Group a luat decizia de a prezenta noul autotractor MAN TGX direct in locatiile clientilor, respectand masurile de sanatate in vigoare, in vederea prevenirii raspandirii virsului SARS-COV-2.
In cadrul evenimentului a fost prezentat si MAN TGE, cel mai mic model din portofoliul producatorului bavarez. Comerciala usoara este acum disponibila pentru vanzare si pe piata din Romania, in variante constructive furgon, autosasiu si transport persoane cu pana la 19+1 locuri.

Modelele MAN expuse in cadrul evenimentului de la Oradea:
• noul autotractor MAN TGX 18.510 4×2 BL SA, destinat transportului pe distante lungi cu noua cabina GX si echipare de top, un benchmark in acest segment;
• autocar MAN Lion’s Coach, Bus of the Year 2020, echipare premium, 55+1+1 locuri; 
• autocamion MAN TGX 33.510 6×6 BB, cu tractiune integrala 6×6, echipare de top, macara forestiera si racoante;
• doua modele MAN TGE, cel mai mic model al gamei de vehicule comerciale MAN, in versiune MAN TGE 3.180 4×2 cu suprastructura frigorifica (certificare ATP) si MAN TGE 5.180, echipata cu bena basculabila.