Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Compania are 24 de camioane pentru international, care transporta marfuri generale si nu au fost deloc trase pe dreapta in timpul crizei Covid-19, decat poate 3-4 zile, intre descarcare si incarcare. „Norocul nostru a fost ca lucram cu clienti din mai multe domenii si, in timp ce unii dintre cei din automotive au oprit activitatea, produsele metalurgice si motoarele si componentele electrice, altele decat cele pentru masini, au mers bine, cel putin la export. Iar la import avem cativa clienti strategici, cu produse sanitare si detergenti, care ne-au dat constant incarcari, astfel ca am directionat camioanele spre ei, spre Italia sau Spania, cu avantajul ca nu eram nevoiti sa acceptam clienti necunoscuti“, explica directorul general, Claudiu Apostol, faptul ca volumele de transport ale firmei nu au scazut in martie si aprilie.
Clientii din automotive reprezinta, atunci cand acest sector merge bine, 23-24% din portofoliul Tramar, dar in pandemie livrarile pentru ei au ajuns la cel mult 5%, mai ales pentru optimizarea stocurilor lor. „Le-am pus la dispozitie cate un camion din cand in cand, in speranta ca partenerii lor din Spania sau Germania vor reincepe productia. Dar estimarile se modificau, in rau, de la o zi la alta: daca la inceput de luna credeau ca vor vinde componente de un milion de euro si ne trimiteau un anumit plan de incarcare, cand incepea efectiv luna planul se diminua cu 40-60%. In prezent suntem la 50% din volumele normale din automotive si speram ca din iulie sa mai crestem putin.“