Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Aflat în faza finală de testare, noul SUV Renault Austral a fost camuflat și va rula pe drumurile europene. Scopul este de a asigura fiabilitatea modelului și a testa noua sa gamă de motoare.

Noul Renault Austral intră în stadiul final de dezvoltare. Cu fiecare lansare de model nou, vehiculele Renault sunt supuse lunilor de teste intensive pentru a asigura calitatea și fiabilitatea la cel mai înalt nivel. Aceste teste de anduranță au și scopul de a valida longevitatea diferitelor componente.

Noul Renault Austral finalizează în aceste condiții severe cele mai recente validări ale noii sale platforme CMF-CD3 și a gamei de motoare complet electrificate.

Noul Renault Austral intră astăzi în așa-numitele teste „Confirmation Runs”. Mai exact, o flotă de aproximativ 100 de vehicule va parcurge 2 milioane de km

prin Franța, Spania, Germania și România pentru a revalida rezultatele obținute în fazele anterioare. 900 de șoferi vor parcurge 600.000 km pe drumuri publice, în timp ce pe circuit se vor realiza alți 1.400.000 de kilometri.

Aceste teste vor face posibile, de exemplu, validarea alegerii setărilor pentru noua platformă CMF-CD3, verificarea sistemelor de asistență la condus, a izolarii fonice și chiar a confortului suspensiei.

O gamă de motoare 100% electrice

Renault Austral va beneficia de o gamă alcătuită exclusiv din motoare hibride pe benzină, în cea mai mare parte formată din opțiuni de motorizare complet noi: un motor E-TECH Hybrid de nouă generație, un motor 1.3 TCe mild-hybrid 12V și noul 1.2 TCe mild-hybrid de 48V.

Această gamă de motoare va oferi performanțe record: emisii reduse, de la 105 g CO2/km (pentru motorul E-TECH în ciclul WLTP, în așteptarea omologării), și putere maximă de până la 200 CP.