Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

GEFCO a anunțat astăzi un nou parteneriat cu Autobid.de, o platformă de licitații online de mașini second-hand premiată Auktion & Markt AG. Moveecar, un brand GEFCO axat pe managementul vehiculelor.

Compania se bazează pe expertiza sa aprofundată pe piețele de mașini rulate și a mobilității, pentru a oferi soluții de transport optimizate, vizibilitate end-to-end și o experiența de livrare „last-mile” pe care clienții săi finali o așteaptă acum de la brandurile auto majore. Clienții pot evalua costurile și condițiile de transport încă din timpul procesului de licitație și pot rezerva transportul cu ușurință și online.

„Suntem foarte entuziasmați să lucrăm cu Autobid.de, un lider pe piața internațională a mașinilor second hand”, a comentat Frank Erhard, Directorul General al GEFCO Germania. „Împărtășim o viziune a unui serviciu de primă clasă pentru o experiență continuă a clienților și suntem foarte încântați să oferim partenerului nostru oferta noastră de one-stop shop prin Moveecar.”

La rândul său, Peter Lindner, membru al Consiliului de Auktion &Markt AG, a declarat: „Din punct de vedere al experienței clienților, livrarea last-mile este un pas critic în călătoria oferită clientului de licitații. Este primul contact fizic cu brandul auto după o călătorie digitală, iar majoritatea clienților noștri se așteaptă la aceeași experiență digitală – sau una chiar mai bună – față de cea pe care o primesc în alte medii de vânzare retail. Suntem încântați să răspundem acestor nevoi oferind serviciile Moveecar ale GEFCO.” De la începutul pandemiei Covid-19, capacitatea de a oferi servicii care protejează integritatea vehiculelor, în timp ce este redus contactul fizic, a jucat un rol critic pentru experiența și încrederea clienților. Pentru a face față acestei provocări, GEFCO oferă “livrare contactless” (fără contact între șofer și clientul final) și pregătește vehiculele livrate în conformitate cu cele mai recente recomandări privind sănătatea și siguranța.

GEFCO a semnat un parteneriat cu Polestar, o marcă premium de mașini electrice, pentru a livra la domiciliu autoturisme clienților din Shanghai și Beijing. Moveecar, un brand GEFCO axat pe managementul vehiculelor, conduce această nouă relație de business.

„Suntem foarte încântați că am fost aleși de Polestar în China”, a comentat Laurent Sik, directorul general al GEFCO China. „Polestar permite personalizarea experienței de client de vehicul electric, iar noi suntem încântați să facem parte din acest proces. Cu serviciile Moveecar, Polestar oferă clienților libertatea de a alege unde și când vor să fie livrat vehiculul lor, fără a fi nevoie să meargă la magazin.”

Polestar este marca independentă suedeză de autovehicule electrice performante, fondată de Volvo Cars și Geely Holding. Înființată în 2017, Polestar se bucură de sinergii tehnologice și de inginerie cu Volvo Cars și, ca urmare, beneficiază de economii de costuri semnificative.

„Cu soluția logistică inovatoare de la GEFCO, conducem noua tendință în serviciul de livrare a mașinilor.” a declarat Gao Hong, președintele Polestar China. „GEFCO a fost un partener logistic de lungă durată în serviciile de logistică a vehiculelor finite pentru companiile Grupului din Europa și China. Livrarea mașinilor Polestar acasă la clienți va contribui la experiența fără complicații, pe care o oferim, iar pentru acest obiectiv avem nevoie de parteneri logistici capabili, care au competența și echipamentele necesare”, a declarat David Pansinger, directorul general SCM la Polestar.

GEFCO a mobilizat o flotă de camioane pentru a asigura livrarea la domiciliu a mașinilor electrice Polestar în cele două orașe. Beneficiind de servicii complete de urmărire a livrării, clienții sunt anunțați în timp real care este momentul în care ar putea primi livrarea. GEFCO lucrează, de asemenea, cu Polestar pentru a gestiona servicii de compound management, pe termen scurt, pentru vehiculele finite. Acest nou contract se bazează pe relația pe care GEFCO a dezvoltat-o cu Volvo, din 2016, pentru transportul vehiculelor finite din Europa către China.