Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Marca Peugeot își accelerează planul de electrificare și, începând cu ianuarie 2022, în Europa, își va axa oferta de modele dedicate transportului de persoane – Peugeot Rifter și Peugeot Traveller/Expert Combi – exclusiv pe vehiculele 100% electrice.

În 2022, pentru modelul Rifter, clientii din România vor putea comanda vehicule cu motor termic (BlueHDI), dar exclusiv cu omologare N1.

Profesioniștii, companiile și familiile beneficiază de cele mai bune tehnologii electrice marca Peugeot pentru a-și transporta clienții, partenerii și persoanele apropiate în cel mai mare confort, cu zero emisii de CO2, zero zgomot, zero vibrații, zero miros de combustibil și zero schimbări de trepte de viteză.

„Marca Peugeot se află deja în fruntea mobilității electrice: 75% dintre vehiculele pentru pasageri și 100% dintre vehiculele comerciale ale Mărcii sunt deja disponibile cu un motor electrificat. În 2021, 1 din 6 autovehicule Peugeot vândute în Europa a fost un vehicul electrificat și, în noiembrie, 1 din 5 autovehicule Peugeot vândute a fost un vehicul electrificat. Acest lucru arată că marca Peugeot are oferta potrivită pentru clienții săi și că cererea de vehicule electrificate este într-o continuă creștere rapidă”, a afirmat Linda Jackson, CEO marca Peugeot.

Peugeot e-Rifter este disponibil în versiuni cu 5 sau 7 locuri și este echipat cu motor electric de 100 kW/136 CP și o baterie litiu-ion de 50 kWh ce oferă o autonomie de 280 km (conform ciclului WLTP).

Peugeot e-Traveller este disponibil în 3 versiuni de lungime, cu o baterie de 50 sau de 75 kWh ce alimentează motorul electric de 100 kW/136 CP, pentru a găzdui până la 9 persoane la bord într-un confort sporit, cu o autonomie de până la 330 km (cu bateria de 75 kWh, conform ciclului WLTP).

Pentru clienții care au nevoie de un vehicul mai simplu și cu o capacitate similară pentru transportul de persoane, Peugeot e-Expert face mobilitatea electrică partajată și mai accesibilă. Pentru a facilita deplasările pe distanțe mai mari, e-Expert echipat cu baterie de 50 kWh poate recupera 80% din autonomie în numai 30 de minute.

La Peugeot, electrificarea ia forma tehnologiei plug-in hybrid – cu SUV-ul 3008 sau sedanul și break-ul premium 508 – sau a tehnologiei 100% electrice – cu modelele e-Rifter și e-Traveller, dar și e-208 și e-2008.

Noul 308, lansat de curând pe piață, va fi primul model Peugeot cu o ofertă complet electrificată: versiunile plug-in hybrid disponibile încă de la lansare și versiunile full-electric care vor veni în 2023, atât pentru sedanuri, cât și pentru break-uri.

Marca Peugeot depune eforturi în vederea dezvoltării următoarei generații de vehicule electrificate: în decembrie 2021 a ieșit de pe linia de producție primul e-EXPERT Hydrogen echipat cu tehnologia plug-in fuel cell.

Bazat pe modelul e-EXPERT care a fost votat “International Van of the Year 2021”, e-EXPERT Hydrogen oferă un sistem cu pile de combustie asociat cu 4 rezervoare de hidrogen și o baterie reîncărcabilă. Tehnologia pilelor de combustie permite încărcarea cu hidrogen în doar 3 minute la o stație dedicată. Autonomia vehiculului este de 400 km (conform ciclului WLTP în curs de omologare).

Mercedes-Benz V-Class se reinventeaza printr-un facelift si vine cu un nou design frontal, alaturi de motorul in patru cilindree OM 654, cu varianta V 300 D de 240 CP si un consum mixt de 6.3-5.9 litri/100 km. In Germania, pretul de start incepe de la 36.990 euro cu TVA inclus.
In 2014, premiera modelului Mercedes-Benz V-Class a adus o noua abordare in ceea ce priveste designul, confortul si siguranta introdusa in segmentul MPV-urilor.

Conceptul a continuat sa fie un adevarat succes: dovada consta in cele 209.000 unitati V-Class comercializate de la lansarea modelului pe piata, recordul fiind inregistrat in 2018, cu aproximativ 64.000 de exemplare vandute. La startul lui 2019, India este cea mai noua piata adaugata in ecuatie. Iar acum, prin noul facelift modelul beneficiaza de un look mai fresh. Printre punctele forte se numara un nou design frontal, precum si introducerea noului motor diesel OM 654 in patru cilindree, in timp ce versiunea V 300 D are 240 CP si un consum mixt de 6.3-5.9/100 km. In plus, transmisia automata 9G-TRONIC este disponibila pentru prima data, in timp ce sistemele de siguranta si asistenta, printre care Asistenta activa la franare, au fost aduse la cel mai recent nivel tehnologic. Noul V-Class poate fi comandat in Europa incepand cu martie 2019. Pretul de start in Germania incepe de la 36.990 euro cu TVA inclus.