Sub sloganul "Promise to proof" ("Promitem sa confirmam"), Hyster a organizat o vizita la fabrica de la Craigavon (Irlanda de Nord) pentru presa de specialitate, cu accent pe procesele de productie si standardele de calitate la care se lucreaza. Practic, compania isi propune sa asigure clientilor sai costuri reduse de operare, durabilitatea produselor si suport post-vanzare. Craigavon este ultima fabrica din Marea Britanie unde se mai produc stivuitoare, fiind acoperita o gama mare de modele: electrice cu contragreutate cu trei si patru roti de 1,5-2 t, electrice din gama 2,2-3,5 t, cu ardere interna, de 1,6-2, 2-3,5 si 4-5,5 t, si electrice cu tractiune pe spate de 1,3-1,5 t.
Fabrica Nacco Materials Handling Group (NMHG) din Craigavon, una dintre cele trei locatii europene unde se produc stivuitoarele Hyster, a fost inaugurata in 1981 si se intinde pe o suprafata de 35.896 m2. 600 de angajati permanenti lucreaza aici si aproximativ 14.000 de echipamente sunt produse anual. In ultimii doi ani, Hyster a investit masiv in vederea cresterii productivitatii, scaderea costurilor de operare si optimizarea timpilor de livrare, mai ales ca nu se produce decat pe comanda.
83% din echipamentele produse la Craigavon sunt vandute in Europa, Rusia, Africa si Orientul Mijlociu, aducand o contributie importanta exporturilor britanice.
Incununarea eforturilor derulate in acest sens a reprezentat-o acordarea premiului pentru calitate in 2011 in Irlanda de Nord, de catre Fundatia Europeana pentru Managementul Calitatii.
Fabrica NMHG si-a deschis portile, la sfarsitul lui aprilie, jurnalistilor presei de specialitate din toata Europa, pentru a prezenta modul in care este organizata activitatea si standardul ridicat de calitate la care se lucreaza in ultimul "bastion" de productie din Marea Britanie.
Testele au demonstrat performante imbunatatite
Jurnalistii au putut vedea diferite demonstratii cu stivuitoarele Fortens de 2,5 t, care ilustreaza eficienta noilor sisteme de control al consumului de carburant introduse de Hyster. Rezultatele au fost cu atat mai interesante cu cat in momentul efectuarii demonstratiilor ploua cu galeata.
Pentru inceput a fost prezentat modul in care se desfasoara testul VDI de comparare a performantelor modelelor de echipamente similare si cum a fost optimizat consumul de carburant cu noul Hyster diesel H2.5FT. In acelasi interval de timp, imbunatatirea performantelor echipamentului au determinat ca noua generatie sa consume 3,1 l/ora, fata de 3,6 l/ora, cat necesita precedenta pentru aceleasi operatiuni.
De anul trecut, stivuitoarele Fortens de 2-2,5 t cu ardere interna, dotate cu transmisie DuraMatch, sunt livrate cu optiunea ECO eLO de optimizare a consumului de carburant in functie de performantele pe care le doreste managerul depozitului – economie sau un plus de putere. O demonstratie a diferentei de operare dintre doua stivuitoare Fortens
02.10.2020
Ultimul număr: Septembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit