Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

LIBERTY Steel Group a anunțat numirea lui Radu Ionescu în funcția de General Manager al LIBERTY Galați, cel mai mare producător de oțel integrat din România și un pilon cheie al economiei naționale.

Radu Ionescu are o experiență bogată în drept comercial, specializat în fuziuni și achiziții, dreptul concurenței, dreptul bancar, financiar și fiscal. De asemenea, anterior a coordonat practica de consultanță corporate și comercială a firmei de avocatură Ionescu Sava.

Directorul Executiv, Prasanta Mishra va deveni Managing Director Plant Operations pentru LIBERTY Galați.

Noua numire vine în urma unei colaborări de mai mulți ani între Radu Ionescu și grupul LIBERTY în numeroase tranzacții și proiecte în România și Europa Centrală și de Est.

Echipa de management de la LIBERTY Galați va lucra în continuare pentru a transforma compania siderurgică într-un producător neutru din punct de vedere al emisiilor de carbon până în 2030.

LIBERTY Galați are o capacitate de producție de aproximativ 3 milioane de tone de oțel pe an și deservește clienți din diverse industrii, inclusiv construcții, naval, petrol și gaze, precum și producția de energie regenerabilă.

Ajay Aggarwal, președintele pentru Europa al LIBERTY Steel Group și președintele Consiliului de Administrație al LIBERTY Galați, a subliniat importanța experienței juridice și de business a lui Radu Ionescu și a faptului că acesta a fost un membru cheie al echipei LIBERTY înainte de numirea sa oficială.

„Numirea lui Radu în funcția de General Manager este o continuare firească a unui parteneriat care a început în urmă cu mai mulți ani, timp în care ne-a sprijinit în multe decizii strategice pe care le-am luat în România. De la proiecte de M&A, management de capital și taxe, până la managementul sponsorizării clubului Oțelul Galați, Radu a fost un membru important al echipei noastre înainte de numirea sa oficială. Vasta lui experienta juridică și de business l-au recomandat pentru poziția de director general și, alături de Prasanta Mishra, care a demonstrat rezultate solide în managementul operațiunilor de producție, avem astăzi o echipă de conducere capabilă să pregătească businessul pentru revenirea pieței și să continue planurile de transformare GREENSTEEL.”,

a declarat Ajay Aggarwal.

SLS Cargo, operatorul de logistică și transport deținut de FAN Courier, a inaugurat primul terminal intermodal pe care îl operează exclusiv în incinta P3 Bucharest A1, unul dintre cele mai complexe parcuri industriale din România. Noua investiție face parte din strategia companiei de dezvoltare pe termen mediu și lung, anunțată în 2020, după ce au intrat în portofoliul FAN Courier.

Investiția realizată de SLS Cargo în parteneriat cu P3 are o valoare de 1,9 milioane de euro, ceea ce îi conferă companiei statutul de operator exclusiv al acestui terminal. Totodată, a crescut semnificativ capacitatea de operare a companiei, care anterior se baza în principal pe terminalul feroviar de la Buftea.

În ultimii trei ani, SLS Cargo a acumulat o suprafață totală închiriată de peste 55.000 mp, devenind al doilea cel mai important chiriaș al parcului industrial P3 Logistic Parks de pe autostrada A1.

„Noul terminal, SLS BUCHAREST INTERMODAL TERMINAL, vine în întâmpinarea nevoii de a identifica soluții pentru numărul mic de terminale feroviare raportat la optimul necesar pentru piața românească. Ne bucurăm că am găsit în P3 Logistic Parks un partener alături de care am putut realiza o investiție extrem de necesară atât pentru dezvoltarea noastră, cât și pentru dezvoltarea transportului de mărfuri în regim intermodal. Folosind noul terminal, SLS Cargo introduce conceptul de «o singură fereastră», deoarece combină serviciile de transport rutier, maritim și aerian cu oricare dintre serviciile de depozitare, distribuție și consultanță vamală aflate, de asemenea, în portofoliul nostru.”,

a precizat Mihai Stoica, Managing Director SLS Cargo.

Transportul intermodal, considerat tot mai mult o opțiune strategică pentru livrarea globală de mărfuri, implică utilizarea succesivă a cel puțin două moduri de transport rutier, feroviar sau naval, fără a se diviza unitatea de transport intermodal la schimbarea acestora.

Compania estimează că până la finalul anului în curs, SLS Bucharest Intermodal Terminal va atinge o capacitate de operare de până la 750 de containere lunar, care va efectua o medie de 4 manevre/container. Lunar, terminalul va fi tranzitat de 15 trenuri cu rute tur-retur pe traseul Constanța Port – SLS Bucharest Intermodal Terminal, beneficiind preponderent de zona marilor parcuri logistice din vestul capitalei.

Principalele mărfuri transportate în containere maritime vor include bunuri de larg consum, materiale de construcții și alte materii prime. Terminalul intermodal nou creat va accelera operațiunile feroviare și procesele de descărcare și livrare către clienți datorită dinamicii ridicate.

„Ne bucurăm de succesul clienților noștri și suntem tot timpul deschiși pentru a le oferi cele mai bune soluții logistice, alături de facilitățile complete ale unui parc logistic modern și de abordarea proactivă a echipei P3 România. Ritmul alert de creștere al SLS Cargo din ultimii ani și alegerea P3 ca partener logistic arată atât importanța domeniului transporturilor pentru celelalte industrii, cât și contextul de creștere pe care parcul logistic P3 Bucharest A1 îl pune la dispoziția chiriașilor. În cei trei ani de colaborare, am crescut împreună și am găsit soluții sustenabile și eficiente din punct de vedere operațional pentru nevoile constante de extindere. În acest context, și datorită ariei de expertiză, SLS Group devine operatorul oficial al terminalului feroviar din cadrul parcului P3.”,

a declarat Cristina Pop, Head of Asset Management P3 Logistic Parks Romania.

SLS Bucharest Intermodal Terminal va fi echipat cu echipamente KALMAR pentru manipularea containerelor și cu flotă de platforme specializate în transportul rutier containerizat. De asemenea, va avea un sistem de operare (TOS – terminal operating system) pentru integrarea și automatizarea proceselor operaționale dintre departamentele interne, colaborarea cu partenerii de afaceri (clienți, transportatori, linii de shipping) și predictibilitatea internă și externă a evenimentelor de terminal.

Sistemul TOS va include module de GATE, RAIL, YARD și BILLING, facilitând optimizarea operațiunilor și proceselor de terminal, comunicarea prin schimb de mesaje EDI. Aceasta va oferi beneficii atât pentru operațiunile interne, cât și pentru clienți, care vor putea obține informații utile, precum generarea de rapoarte prin intermediul acestui sistem.

Sistemul de operare va fi furnizat de „NAVIS”, unul dintre cei mai mari dezvoltatori de software din domeniul logistic.