Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Pentru CTP România prioritatea anului trecut a fost dezvoltarea terminalului cargo aerian de la Oradea, unde lucrurile au evoluat rapid şi în prezent se pregăteşte recepția celei de a doua clădiri, iar în iunie urmează a treia. Prima clădire, recepționată în decembrie, este ocupată deja în proporție de 70%. Compania care a închiriat aproape jumătate de clădire face eforturi să dea drumul la operațiuni cât mai repede.

“Anul acesta sigur partea de scanare a mărfurilor şi de vămuire vor putea fi făcute, fiind serviciile cele mai cerute de operatorii de transport aerian. Autoritățile fac pași mari, lărgesc pista, astfel că e posibil ca primul avion să fie operat la Oradea cât mai curând”, a spus Ana Dumitrache, Country Head CTP.

Iar după Oradea sunt în focus dezvoltările din Timișoara şi Arad, pentru a consolida zona de vest a ţării. CTP a început dezvoltarea la Ghiroda, lângă Timișoara, unde există un teren mare cu un front deschis de 1,5 km şi unde se construiesc atât depozite pentru logistică mare, cât și last mile.

“În Timişoara se lucrează intens la centură, iar noi suntem exact pe nodul de Centură. Există un interes foarte mare pentru această zonă, iar noi suntem avansați cu tot ce înseamnă acces în parc din drumul expres plus lucrările de canalizare, curent electric, astfel că în martie ne așteptăm să deschidem.”

În ceea ce priveşte Aradul, CTP are un parc logistic la aproape 200 m de prima zonă industrială a României – Zona Liberă Arad. Zona industrială concentrată este completată de una comercială, aici fiind mai multe magazine de tip Do It Yourself.

Fabricile din vecinătate nu au dezvoltat zone de depozitare moderne și nici nu au unde să se extindă. În plus, susţin reprezentanţii CTP, se recomandă să se scoată depozitarea din producție din rațiuni de securitate, astfel încât clădirile deţinute de CTP se pretează foarte bine pentru logistică pură. Pe lângă depozitul de logistică mare, CTP mai deţine aici alte 4 clădiri mai mici, ideale pentru last mile.

“Este o locație-șperaclu care îți oferă o mulțime de facilități, aproape de centură și foarte aproape de oraș. Există linie de tramvai la câteva sute de metri, iar infrastructura în zonă este foarte bună și la exterior, şi la interior”, a sumarizat Ana Dumitrache avantajele locaţiei CTPark Arad.

Pentru 2023 CTP îşi propune să urmărească cu predilecţie dezvoltările în zonele în care este deja prezentă, deoarece filosofia după care se conduce compania este de a funcționa în parcuri, evitând astfel să se împrăștie “în clădiri izolate și care nu pot crea sinergii pe termen lung”, după cum a comentat Country Head-ul CTP România.

Concret, anul acesta CTP estimează o creştere a spaţiilor noi livrate în comparaţie cu 2022, an marcat mai mult de tranzacții pe spații existente, închise din anul anterior.