Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Timocom a semnat un acord de colaborare cu platforma de brokeraj de marfă Pamyra (cu sediul în Leipzig, Germania), prin care îşi extinde oferta cu servicii cu valoare adăugată. Astfel, datorită cooperării cu Pamyra, care este specializată în instrumente de vânzare online pentru companiile de transport, clienții Timocom își pot configura acum propriul canal de vânzare online cu prețuri în timp real și o funcție de rezervare. De altfel, soluția software Pamyra Lite a fost lansată exclusiv pentru clienții Timocom. Acesta se adresează în primul rând expeditorilor de marfă și companiilor de expediție mai mici care doresc să își digitalizeze propria ofertă și să o afișeze online, inclusiv propriul domeniu dorit. Cu „Asistentul de vânzări”, transportatorii pot trimite oferte care pot fi rezervate direct expeditorilor.

Graţie prezenței online asociate sau integrarea pe site-ul web existent, pot fi utilizate funcții precum „prețurile curente” sau „înregistrarea expedierii încărcăturilor individuale”. Clienții Timocom pot testa acum Pamyra Lite timp de trei luni gratuit, după care serviciul poate fi contractat pe bază de abonament lunar.

O altă funcţie utilă oferită prin Pamyra este Evy Solutions, o procesare a comenzilor de transport cu suport AI, prin care clienții Timocom primesc condiții preferențiale, în acest caz o reducere  de până la 50%. În plus, mai pot fi accesate servicii precum reduceri și acces de testare pentru sistemul de ghidare a parcărilor Aparkado, servicii de plată Jitpay, e-learning Spedifort și Bargelink etc.