Penny Market a accelerat ritmul livrarilor in luna martie, atunci cand cererea a ajuns la un nivel mai ridicat decat de obicei si nu a intampinat probleme in ceea ce priveste aprovizionarea magazinelor, mai ales ca 80% dintre produse provin de la producatori si furnizori romani.
In cele trei depozite ale companiei din Stefanestii de Jos (judetul Ilfov), Turda (judetul Cluj) si Nicolae Balcescu (judetul Bacau), lucreaza peste 550 de angajati, iar procesul de recrutare s-a desfasurat in conditii obisnuite in cele doua luni cat a fost starea de urgenta, informeaza reprezentantii companiei. In privinta livrarilor, Penny afirma ca ritmul a fost accelerat in luna martie, moment in care a apelat si la marci diferite fata de sortimentul cunoscut deja de clientii nostri. „In luna martie, atunci cand cererea a ajuns la un nivel mai ridicat decat de obicei, am accelerat ritmul livrarilor, insa nu am intampinat probleme legate de incapacitatea soferilor de a face fata noului ritm. Mai mult decat atat, 80% dintre produsele noastre provin de la producatori si furnizori romani, ceea ce a fost foarte important in pastrarea ritmului alert de aprovizionare constanta a magazinelor noastre.”
Mai mult, retailer-ul si-a continuat ritmul de expansiune a retelei, care a ajuns la 259 de unitati, odata cu inaugurarea, in aprilie, a doua noi magazine in Mosnita Noua, judetul Timis si in Navodari, judetul Constanta. In ceea ce priveste dezvoltarea centrelor logistice, „momentan desfasuram lucrarile la cel de-al patrulea depozit in regiunea Oltenia. Lucrarile se afla inca la inceput si previzionam ca le vom finaliza in decursul a trei ani”, mai spun reprezentantii Penny.
Penny Market Romania aprovizioneaza magazinele intr-un ritm accelerat si colaboreaza indeaproape cu furnizorii si partenerii logistici pentru a asigura disponibilitatea produselor pentru clienti, arata compania intr-un raspuns pentru Tranzit.
In acest sens, Penny anunta ca a luat urmatoarele masuri pentru depozitele proprii:
? Toate persoanele care vor sa intre in incinta depozitelor noastre sunt supuse unui control medical; li se permite accesul doar persoanelor autorizate cu o stare de sanatate buna.
? Zonele cu trafic intens, cum ar fi intrarile si iesirile in si din depozite sunt dezinfectate constant.
? Informam in scris si verbal cu privire la dezinfectarea mainilor la intrarea si la iesirea din depozite si instalarea dispenserelor cu solutie dezinfectanta in punctele de acces cheie in si din cladiri.
? Informam in scris si verbal cu privire la purtarea corecta a mastilor de protectie.
? Angajatii sunt incurajati sa se spele pe maini cat mai des si sa respecte toate masurile de igiena avizate de catre autoritatile din domeniu.
Penny precizeaza ca nu au crescut preturile de transport ca urmare a cererii crescute in piata. Compania mai spune ca este in stransa colaborare cu autoritatile responsabile din Romania si „ne pregatim in mod preventiv pentru scenariile enuntate de acestea in legatura cu noul Coronavirus”.
In aceasta perioada, cele mai importante obiective pentru noi sunt de a ne proteja angajatii, clientii si de a asigura disponibilitatea produselor in magazinele noastre, mai arata Penny. Retailerul mai spune ca este posibil ca unele produse sa fie livrate cu intarziere, „insa exista suficiente alternative care le pot inlocui, cum ar fi marci diferite fata de sortimentul cunoscut de clientii nostri”.
Compania anunta ca este pregatita pentru cererea crescuta din aceasta perioada – a intensificat ritmul livrarilor si a modificat procesul de comenzi pentru a se adaata la situatie.