Coletaria.ro, parte a grupului Packeta din Cehia, cu cea mai mare retea de puncte pick-up din Europa Centrala si de Est, a incheiat 2019 cu o crestere de 20% a numarului de clienti si o retea extinsa la nivel national de 150 de puncte pick-up, estimand pentru anul in curs cresterea numarului la peste 400 de unitati.
„In prezent, Coletaria.ro are 60 de clienti magazine online si selleri in Romania, in crestere cu 20% fata de finalul anului trecut, iar la nivelul grupului Packeta am depasit 28.000 de clienti internationali. Pentru anul 2020, la nivel local, ne propunem sa dublam numarul clientilor actuali”, spune Alexandr Jeleascov, CEO Coletaria.ro. Tinta companiei sunt clientii care livreaza minimum cateva zeci de colete zilnic. Printre tipurile de produse comercializate se numara articole din industria de cosmetice, fashion, parfumuri, bijuterii, produse IT&C, electrocasnice si care tin de industria de health & beauty. Printre clientii Coletaria.ro se afla StarShinerS.ro, Melkior.ro, dEpurtat.ro, JucariaPerfecta.ro, PFarma.ro si Watchmag.ro.
Citeste si: Volumele tot mai mari schimba din temelii piata livrarilor last mile
Livrarea cross border este o alta directie strategica a companiei, anul trecut, din cele aproximativ 800.000 de colete livrate, 30% au fost transportate in afara Romaniei. „Observam un avans semnificativ in livrarea cross border, odata cu cresterea competitiei pe piata si a constientizarii avantajelor vanzarii produselor in afara Romaniei. Apar tot mai multi selleri care vand produse unice, tot mai multe initiative straine care deschid magazine in Romania pentru a vinde in afara tarii”, mai spune Alexandr Jeleascov, mentionand ca cele mai multe produse expediate din Romania ajung in Ungaria, Germania, Cehia, Polonia, UK, Italia, Spania si, in general, acolo unde sunt comunitati mari de romani si marketplace-uri stabile.
02.10.2020
Ultimul număr: Octombrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit