Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Navya, o companie de top din domeniul sistemelor autonome de conducere, cu operatiuni in Franta si Statele Unite ale Americii, a anuntat intarirea echipei sale de management prin numirea lui Pierre Lahutte in functia de director de strategie si dezvoltare.
In varsta de 49 de ani, Pierre Lahutte a fost pana in 2019 presedintele brandului Iveco, responsabil de diviziile de camioane si autobuze, si a realizat in perioada conducerii sale o cifra de afaceri de 9 miliarde de euro. El are o experienta de peste 20 de ani in domeniul vehiculelor agricole, autobuzelor si camioanelor, dobandita in timpul carierei sale la New Holland, CNH si Iveco.
Intre 2014 si 2019, Pierre Lahutte a fost membru in consiliul de conducere al ACEA, iar din mai 2020 a ocupat functia de membru in echipa de conducere a FRIEM S.p.A.
„Sunt foarte incantat sa ma alaturi echipei Navya si sa-mi aduc cunostintele mele in domeniul vehiculelor industriale. Provocarea este sa incorporam tehnologiile de conducere autonoma pe platformele si modelele de business pe care eu le cunosc de 20 de ani. Pentru mine personal, acesta este primul start-up la care particip si mi-am dorit intotdeauna aceasta experienta”, a declarat Pierre Lahutte.

Consiliul director al ACEA l-a numit pe Pierre Lahutte presedintele asociatiei pentru 2019.
Pierre Lahutte este Brand President Iveco in cadrul CNH Industrial si va prelua presidintia de la Joachim Dress, CEO MAN Truck & Bus.
„Prioritatea noastra pentru urmatoarele luni este concluzia noilor reglementari ale UE pentru stabilirea standardelor de CO2 pentru vehiculele grele. Industria europeana a vehiculelor comerciale este liderul tehnologic in economia de carburant, cu vehicuele noi care au un consum mai mic de un litru/100 km pentru fiecare tona transportata care sunt deja disponibile pe piata“, a subliniat Pierre Lahutte.
 

Totusi, propunerea UE de reducere a nivelului de CO2 aduce un risc major pentru producatorii de camioane.
Atingerea acestui taget ambitios nu va fi posibil fara investitii in statii de alimentare si puncte de incarcare, dar este clar ca planul de actiune al UE pentru o infrastructura specifica lipseste. Asigurarea acestui fapt ramane o prioritate pentru ACEA in anii urmatori.
ACEA isi realege presedintele anual.